Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #51 Skrevet 19. august 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høyre- venstre, klarer jeg kun etter en tenkepause. Er ekstremt dårlig på navn og ansikter. Jeg klarer ikke armhevinger eller situps. Har slitt med det hele livet, selv om jeg er fysisk sterkere enn de fleste kvinner. Klarer heller ikke rekke ned til gulvet med strake ben. Jeg kan ikke bake gjærbakst. Det blir knallhardt selv om jeg følger oppskriften, og bruker alle triks🙈 Anonymkode: 08be7...a0c Du er nok ikke fysisk sterkere enn så mange hvis du ikke klarer å ta situps... Anonymkode: f1d81...893
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #52 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan ikke plystre! Anonymkode: 9244b...01e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #53 Skrevet 19. august 2020 Jeg klarer alt det dere nevner over. Men jeg klarer ikke å holde hus eller bil ryddig. Selv med all verdens tid så går det ikke. Har 4 unger men klarte det like dårlig før jeg fikk barn. Er skikkelig imponert over alle som får det til og har skjønt at det er meg det er noe feil med, alle andre har også unger og mann som roter 😐 Anonymkode: 47e25...50e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #54 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Høyre- venstre, klarer jeg kun etter en tenkepause. Er ekstremt dårlig på navn og ansikter. Jeg klarer ikke armhevinger eller situps. Har slitt med det hele livet, selv om jeg er fysisk sterkere enn de fleste kvinner. Klarer heller ikke rekke ned til gulvet med strake ben. Jeg kan ikke bake gjærbakst. Det blir knallhardt selv om jeg følger oppskriften, og bruker alle triks🙈 Anonymkode: 08be7...a0c Har du prøvd å ta litt bakepulver i deigen, i tillegg til gjær? Det funker for meg. Før fikk jeg harde, kompakte boller, nå blur de store og luftige 🤩 Anonymkode: 11405...605
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #55 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke bake gjærbakst. Det blir knallhardt selv om jeg følger oppskriften, og bruker alle triks🙈 Anonymkode: 08be7...a0c Det tok meg ti år med brødbaking før de faktisk ble spisende - så det er håp! Du må bare være litt sta Til dags dato aner jeg virkelig ikke hva som endelig gjorde forskjellen på ikke spiselige og kjempefine brød Så bakte jeg kjempegode brød noen få år... og så tålte jeg ikke lenger å spise det... Anonymkode: 989b6...d5b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #56 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan ikke kjøre bil. Regner med det er "normal" ting. Anonymkode: 1bb5d...507
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #57 Skrevet 19. august 2020 Plystre. Kompisen min som jobber i nav mener det er grunnlag for å søke uføretrygd når man som voksent menneske ikke kan plystre. Kan heller ikke lukeparkere, stryke eller lage noen sauser fra bunnen. Kan ikke lage noe som helst kjøtt som skal stekes i ovn. Enten blir det tørr og overstekt eller så er det rått. Kan heller ingenting om bil, typ fylle olje/spylervæske, skifte hjul ol. Anonymkode: fa9e1...3cc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #58 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan ikke Google. Eller jeg kan skrive inn noe jeg lurer på. Men sjeldent jeg finner det jeg lurer på. Kan holde på i evigheter men finner ikke ut av det. Sier til mannen at det ikke finnes på Google. Tar han 3 sekunder så har han funnet det jeg søkte etter 🤔 Men jeg kan faktisk vrenge en ballong med bare munnen🙄 Hva skal jeg med det liksom?! Jeg kan heller ikke gangetabellen, eller hoderegning. Ei heller hvordan jeg regner gange og delestykker på papir. Anonymkode: 5c6ae...ebb
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #59 Skrevet 19. august 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg var ansiktsblind så ville jeg ha vært veldig åpen om det, for da er det lettere for folk å forstå. Da blir det også lettere å møte andre, fordi de da kan si "Hei, Tone, vi møttes hos Silje for tre uker siden, og vi snakket om...". Jeg tenker det blir langt lettere både for deg og for andre som lurer på om du kjenner dem igjen i dag eller om du bare er overlegen eller bare ikke kjente dem igjen. Så vær åpen om det, det er jo flere andre som har det slik og det er ikke noe å skamme seg for! Anonymkode: 989b6...d5b De jeg kjenner vet om det, men de klarer jeg jo å kjenne igjen. Problemet er folk jeg møter sporadisk i jobbsammenheng. Jeg forteller det av og til i en bisetning, så jeg tenker at med tiden vet de fleste det. Jeg har sluttet å presentere meg til nye folk, jeg venter og ser om de presenterer seg eller sier takk for sist. Anonymkode: 37689...bac
prekæs Skrevet 19. august 2020 #60 Skrevet 19. august 2020 Det er en del jeg ikke kan, innrømmer det. Det er helst for at hvis jeg lærer meg det, må jeg gjøre det og.
Havhesten2017 Skrevet 19. august 2020 #61 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan ikke prosentregning og generelt dårlig i regning. Dårlig i word og excel selv om jeg har lang høyere utdanning og bruker det endel. Kan ikke kjenne igjen eller huske navn på folk jeg har møtt eller til og med gått i klasse med. Dårlig på å være nøye på ting og holde det rent og ryddig, faktisk elendig til å være husmor. Lykketreffet er at mannen min er god på det 🙂
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #62 Skrevet 19. august 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: De jeg kjenner vet om det, men de klarer jeg jo å kjenne igjen. Problemet er folk jeg møter sporadisk i jobbsammenheng. Jeg forteller det av og til i en bisetning, så jeg tenker at med tiden vet de fleste det. Jeg har sluttet å presentere meg til nye folk, jeg venter og ser om de presenterer seg eller sier takk for sist. Anonymkode: 37689...bac Haha. Jeg også. Ikke så ofte det oppstår utfordringer men skikkelig pinlig når det skjer. Har sittet en hel busstur ved siden av en som hilste på meg ved navn og ba meg sitte. Snakka som om vi var gamle kjente. Så vanskelig å holde samtalen gående når man ikke klarer å plassere folk og det er FOR pinlig å si det. 🤣🙈 Anonymkode: 84887...922
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #63 Skrevet 19. august 2020 Kan ikke knipse, ikke slå hjul, ikke hoppe eller stupe ut i vann. Kan ikke bake, selv kakemix av ulike slag blir mislykket.( Skal bake til de ulike aktivitetene barna er med på, og det blir flatt og hardt og tørt av kakemix. Tar ikke sjansen på noe annet enn mix. Så kommer min mor innom . Samme mix og gjør tilsynelatende det samme som meg. Og det blir så lett og luftig så.) Anonymkode: ee073...4e5
Gjest Skrevet 19. august 2020 #64 Skrevet 19. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Plystre. Kompisen min som jobber i nav mener det er grunnlag for å søke uføretrygd når man som voksent menneske ikke kan plystre. Nå lo jeg faktisk høyt! 🤣
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #65 Skrevet 19. august 2020 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Stryking! Altså, jeg ser på meg selv som et godt husmoremne, men dette med stryking går bare ikke. Klarer såvidt å stryke en firkantduk om jeg tar meg godt tid, men en skjorte for eksempel? Nope. Anonymkode: 1c824...925 Samme her! Greier virkelig ikke å stryke en skjorte uten at den ser verre ut etterpå 🙈 Anonymkode: d17ba...4a3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #66 Skrevet 19. august 2020 Jeg greier ikke dukke uten å få vann i nesen. Alle sier det er baaaaare å ikke puste inn men ikke f - vann inn uansett. Skikkelig stolt øyeblikk å jumpe uti som førtiåring og måtte holde seg for nesen. Jeg greier heller ikke sove en eneste natt uten å måtte stå opp å tisse. Mannen mener det er bare å bestemme seg for å ikke måtte stå opp, men det er ikke sjans. Anonymkode: 474e1...871
Iiiiik Skrevet 19. august 2020 #67 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan ikke stokke en kortstokk hvis jeg holder kortene i venstre hånd, oppdaget det her om dagen. Kan ikke klippe neglene på venstre hånd med saks. Kan ikke slå hjul eller stå på henda (kan vanlige vokse det?) Jeg kan ikke gå i butikken uten å stoppe og snakke med noen, og jeg klarer ikke å la være å smile til småbarn. Jeg klarer ikke å tegne en rett strek uten linjal, og jeg kan ikke merke opp en fotballbane uten at det blir bølgete streker. Jeg sliter fælt med å gjøre to forskjellige ting med hendene samtidig, f.eks banke en rytme med høyre hånd og en annen med venstre.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #68 Skrevet 19. august 2020 Kan ikke svømme Å er livredd i vann. Anonymkode: 352f2...500
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #69 Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke knipse, ikke slå hjul, ikke hoppe eller stupe ut i vann. Kan ikke bake, selv kakemix av ulike slag blir mislykket.( Skal bake til de ulike aktivitetene barna er med på, og det blir flatt og hardt og tørt av kakemix. Tar ikke sjansen på noe annet enn mix. Så kommer min mor innom . Samme mix og gjør tilsynelatende det samme som meg. Og det blir så lett og luftig så.) Anonymkode: ee073...4e5 Kjøp ferdig sjokoladekake fra frysedisken til Rema 1000;den bruker jeg til bursdager og på skolen når alle må ta med mat. Anonymkode: 352f2...500
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #70 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan ikke steike biff,som en annen sier så blir det enten helt tørt eller rå. Anonymkode: 352f2...500
Mostly Harmless Skrevet 20. august 2020 #72 Skrevet 20. august 2020 12 timer siden, prekæs skrev: Det er en del jeg ikke kan, innrømmer det. Det er helst for at hvis jeg lærer meg det, må jeg gjøre det og. Ja, plutselig er det du som må ta deg av all plystring og tungerulling i slekta. Best å bare ligge lavt!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #73 Skrevet 20. august 2020 Slå hjul, sy, strikke osv. + en hel del annet Anonymkode: 86069...fe6
prekæs Skrevet 20. august 2020 #74 Skrevet 20. august 2020 5 timer siden, Mostly Harmless skrev: Ja, plutselig er det du som må ta deg av all plystring og tungerulling i slekta. Best å bare ligge lavt! Haha😂
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #75 Skrevet 20. august 2020 Jeg kan både plystre, knipse og regne i hodet. Bake, kjøre bil og vite forskjell på høyre og venstre, også. Men jeg finner ikke fram i Bærum, til tross for at jeg normalt har god retningssans. Gubben vil gjerne flytte til Bærum, men det kan jeg jo ikke! Alt ser likt ut, det er kronglete, med masse (klin like) sideveier. Jeg finner fram stort sett over alt, men jeg hater Bærum! Forresten så kan jeg heller ikke stupe. Anonymkode: b76df...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå