Gå til innhold

Hvilken type hudrens/sminkefjerner bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fjerner det meste av sminken utenom øyne med micellarvann (Garnier, billig på Normal) før jeg bruker Spotless ansiktsvask (kjøpes på apoteket). Fjerner resten av øyensminken med micellarvann og går over med Spotless toner. Bruker en lett gelé istedenfor krem, Simple Hydrating gel cream og L’Oreal hydra genious f.eks. Trenger du litt mer er Hydraphase fra La Roche-Posay god, bruker den som nattkrem på vinteren om jeg blir tørr. På morgenen bruker jeg minimum toner, helst også ansiktsvask. 

Jeg får tette porer av veldig mange produkter, disse er favorittene så langt. Dette er rimelige produkter det ikke er krise om ikke fungerer. Jeg er over 40 og burde være ferdig med kviser, men neida 😄 Heldigvis mer tette porer enn egentlig kviser. Fordelen er at jeg har veldig lite rynker (bruker også solfaktor hele året for å fortsette med det).

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sliter veldig med hudormer og føler huden er uren. Hvilke typer hudrens er du mest fornøyd med?

Anonymkode: b4a98...982

Slet med samme problem som deg og sverger til La roche posay produktene på apoteket. Finnes for alle typer problemhud og de FUNKER. Litt dyre, men apotekene kjører ofte tilbud på disse produktene. De er veldig kjente verden rundt og populære.

Anonymkode: 9e5d3...f59

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...