Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Erfaringer å dele:) pusser opp gammelt hus og har slette dører i kjelleren. Kom plutselig over dette med folie fra Lindas dekor og lurte derfor på om noen har erfaring her? Anonymkode: ffd53...959
prekæs Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Ingen erfaring, men sier du gammelt, tenker jeg 60 tallets gjenspikring av gamle fyllingsdører. Selv "fant" jeg en vakker, gammel fyllingsdør under finerplater. Kanskje du finner gull om du sjekker
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Har brukt mye folie, og digger det! Sluttresultatet kommer litt an på folien er min erfaring. Prøvde nå sist den typen som heter Uni matt, den var veldig tynn, så der krevdes det helt totalt slett underlag. Veldig fin altså, men den minste ujevnhet viste gjennom. Ellers har jeg brukt noen av de treetterligningene og perlegrå, de er tykkere og krever ikke så mye av underlaget. Anonymkode: 2964f...45e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Da skal jeg prøve de litt tykkere😅 tok du av døren? hvordan blir det på siden på døren? Anonymkode: ffd53...959
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Dette er slette teak lignende dører som er slitt 😅 Anonymkode: ffd53...959
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da skal jeg prøve de litt tykkere😅 tok du av døren? hvordan blir det på siden på døren? Anonymkode: ffd53...959 Har bare brukt på skapdører, som ikke var så nøye med baksiden, men vil tro du skal få det ganske bra til på sidene også, mener jeg har sett noen videoer med tips til hvordan legge folie på facebooken til Lindas dekor e.l, der ser du hvordan du får til hjørner og sånn. Vil tro det er enklest å ta av døren kanskje ja 😊 Anonymkode: 2964f...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå