Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Hva tjener du? Jeg er 40 år. Har ikke vært i jobb på mange år grunnet vold i hjemmet. Jeg har ikke et sosialt nettverk. Jeg har ikke noe utdanning. Men jeg tenkte at det trengs folk i matbutikken! Kanskje jeg til og med kommer litt ut av skallet mitt? Men hva tjener du? For meg blir det å søke på ren dag stilling (ikke hrlger) pga barna mine. Og det ser jeg er mulig på min nærbutikk! Jeg trenger ikke å bli gjort narr av fordi jeg ikke har høyere enn eller at mine mål ikke når opp til stjernene. Jeg trenger seriøse nøkterne svar! På forhånd takk! Anonymkode: b8fee...621
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Ingen (som betyr noe, i hvert fall) vil håne deg for å jobbe i matbutikk! Jeg vet ikke hva lønnen er nå, men jeg jobbet på Rimi for 15 år siden og lønnen var helt grei. Det er jo et lavtlønnsyrke, så rik blir man ikke, men man kan klare seg helt fint. Små tøff du er! Lykke til ❤️ Anonymkode: 7ca7e...8d4
CherryC Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Å jobbe i matbutikk må jo være en super jobb! Min kollega jobbet tidligere på Rema og hun savner jobben sin veldig, hun jobber nå innen finans med høyere utdanning. Hun syntes jobben på butikk var mye bedre kjenner også ei som jobber på matbutikk og hun tjener greit, hun klarer seg iallefall godt og er alene med to barn. Dette klarer du! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Jobb i matbutikk er ganske givende egentlig Savner det litt nå som jeg har hatt kontorjobb i 8 år😂. En jeg vet om tjener 205 kr i timen på Kiwi. Uten tillegg. Så ikke så verst egentlig. Klart skal du ikke jobbe helger eller kvelder blir det ingen tillegg trur det er mellom 180-205 kr timen. så mellom 351.000- 399.750 brutto i året dersom det er ingen tillegg i bildet Anonymkode: 18a83...755
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Her har du tariffen, vet ikke om noen matbutikker som ikke følger den https://www.virke.no/tariff-og-lonn/finn-tariffavtale/landsoverenskomsten-hk/ Lykke til. Anonymkode: d2b72...0c2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 Jeg har 430.000, jobber i Rema Anonymkode: 69a79...0c0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Du havner på lønnstrinn 3 uten erfaring fra butikk dør, dvs 162,46 kr i timen. Du får også tillegg hvis du jobber kveld og helg. Med tilnærmet heltidsstilling vil du stige i lønn hvert år. Med ansvar og store stillinger kan det være aktuelt med fastlønn etter hvert også. Stå på! Ingen med vett i behold vil se ned på deg for å skaffe deg jobb. Det er ingenting galt i å jobbe på en butikk. Anonymkode: bc0ea...e86
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Tommel opp og lykke til til deg. Å jobbe i matbutikk er en ordentlig jobb som vi behøver i samfunnet. ❤️ Anonymkode: 2caf6...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå