Himmel og hav Skrevet 14. august 2020 #26 Skrevet 14. august 2020 Jules Destrooper Butter crisp og Almond thins.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #27 Skrevet 14. august 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker egentlig alle kjeks, men hjemmebakte cookies med sjokoladebiter er best Skal jeg kjøpe kjeks ender jeg gjerne med cookies av et slag, siste jeg kjøpte var vel melkesjokoladecookies. Bestefar kjøper noen ringer på Europris, har aldri kjøpt de selv, for det er en smak som hører til i huset til bestefar. Når jeg er der smaker de helt fortreffelig...Det er disse: https://www.europris.no/p-kaffekranser-250-gr-104975 Anonymkode: 24cbf...b5a Da MÅ du prøve Berthas minicookies med sjokoladebiter som selges på Rema. Smaker nesten hjemmebakt og koster bare 25 kr boksen. Jeg var skeptisk selv pga prisen, men gjett om jeg ble positivt overraska. Som nevnt min store favoritt her nå. Av fare for å drive med gratis reklame for Bertha og Rema her nå😅🤣 Anonymkode: b8a34...753
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #28 Skrevet 14. august 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da MÅ du prøve Berthas minicookies med sjokoladebiter som selges på Rema. Smaker nesten hjemmebakt og koster bare 25 kr boksen. Jeg var skeptisk selv pga prisen, men gjett om jeg ble positivt overraska. Som nevnt min store favoritt her nå. Av fare for å drive med gratis reklame for Bertha og Rema her nå😅🤣 Anonymkode: b8a34...753 Hmmm, det er jo lørdag i morgen, kanskje det blir en tur på Rema 😉 Og alle dere som skriver Gjende kjeks, har dere prøvd å spise to stykker med nugatti mellom? Det er farlig godt... Anonymkode: 24cbf...b5a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2020 #30 Skrevet 15. august 2020 16 hours ago, CherryC said: De med sjokolade utenpå? De var utrolig gode! Liker best jaffa cakes og sjokoladeterapi. Ja og sjokoklem! Ja var vel bakpå sjokoladen sett de i sverige,men ikke her i norge lengre Anonymkode: 352db...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå