Gå til innhold

Hvilke kjeks liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper stadig Ballerina når jeg kommer over det i boutiquen. Smaken bringer tilbake mange minner 😊

Anonymkode: 87c28...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper stadig Ballerina når jeg kommer over det i boutiquen. Smaken bringer tilbake mange minner 😊

Safari og Oreo. 

Anonymkode: 0d31d...6ac

Skrevet

Sjokoring,gjerde,gjerde med sjokolade,tom og jerry kjeks,er de jeg kommer på i farten. Er ikke glad i Oreo kjeks men spiser det om vi ikke har noe annet i huset. 

Anonymkode: 751b3...3cf

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får dem for 2 for 30 kr på Nille nå🤗

Selv sitter jeg på nattevakt og knasker Berthas mini cookies nå. Helt hekta på dem for tiden! Bare synd det kun er Rema som selger dem, for har ingen Rema butikker i nærheten av oss. 

Anonymkode: b8a34...753

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjokoring,gjerde,gjerde med sjokolade,tom og jerry kjeks,er de jeg kommer på i farten. Er ikke glad i Oreo kjeks men spiser det om vi ikke har noe annet i huset. 

Anonymkode: 751b3...3cf

Enig, Oreokjeks er utrolig oppskrytt!

Skrevet

Tom og Jerry kjeks 🥰

Skrevet

Rognkjeks

Anonymkode: a3546...9c8

Skrevet

Får migrene av alt, men noen ritz med ananaskfemost er digg. 😁

Anonymkode: c3883...376

Skrevet

Tja. Synes ballerina er god, ellers synes jeg de fra europris med sitronkrem er veldige gode. 
Liker vel det meste😁

Anonymkode: 686ae...af4

Skrevet

Jeg er faktisk veldig glad i Mariekjeks av alle ting, og Coop sin med sjokoladelinser, Eldorado havrekjeks med sjokoladebiter, Tuc, Oreo av og til. 

Anonymkode: f2703...853

Skrevet

Digestives og bixit uten sjokolade. Gode til både varm og kald drikke 😊

Anonymkode: 40e8d...e3b

Skrevet

Jeg liker egentlig alle kjeks, men hjemmebakte cookies med sjokoladebiter er best :)

Skal jeg kjøpe kjeks ender jeg gjerne med cookies av et slag, siste jeg kjøpte var vel melkesjokoladecookies.

Bestefar kjøper noen ringer på Europris, har aldri kjøpt de selv, for det er en smak som hører til i huset til bestefar. Når jeg er der smaker de helt fortreffelig...Det er disse:

https://www.europris.no/p-kaffekranser-250-gr-104975

Anonymkode: 24cbf...b5a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får dem for 2 for 30 kr på Nille nå🤗

Selv sitter jeg på nattevakt og knasker Berthas mini cookies nå. Helt hekta på dem for tiden! Bare synd det kun er Rema som selger dem, for har ingen Rema butikker i nærheten av oss. 

De koster jo 12,90 på Eurorpis.

Anonymkode: 24cbf...b5a

Skrevet
20 hours ago, Anonym bruker said:

veldig få jeg liker, men synes den dinosaur kjeksen som engang var , var veldig god . veldig få andre

Anonymkode: 352db...19a

Skrevet

Freia sjokoladekjeks, sjokoringer og ritz. 

Anonymkode: e8179...279

Skrevet

Mine egne hjemmelagde cookies og ritz-kjeks. Med brie på.

Skrevet

Gjendekjeks. Den minner meg om mormor. Og med Gullvafler fra Sætre, mangler jeg bunn :)

Skrevet

De myke med appelsinsmak 😊

Anonymkode: dd6b8...e14

Skrevet

Kaster ikke bort kalorier på kjeks😅

Anonymkode: efb69...cfc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

veldig få jeg liker, men synes den dinosaur kjeksen som engang var , var veldig god . veldig få andre

Anonymkode: 352db...19a

De med sjokolade utenpå? De var utrolig gode! Liker best jaffa cakes og sjokoladeterapi. Ja og sjokoklem!

Skrevet

Jeg spiser vanligvis ikke kjeks, fordi høy mengde kalorier og en fryktelig dårlig evne til å begrense meg er en dårlig kombo. 

Men av og til, på stranda, spiser jeg Gjende-kjeks. Det er barndomsminne. Naboen pleide å ha med. Serveres aller helst med lunka husholdningssaft, for den rette følelsen av barndom på 70-tallet. 

Anonymkode: b07bd...5b1

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De myke med appelsinsmak 😊

Anonymkode: dd6b8...e14

Samme her 🤩 og sånne toffiecups fra Europris!

Anonymkode: 02d68...79e

Skrevet

Sjokoringer, Bixit med sjokolade og Gjende med sjokolade... JA, jeg elsker sjokolade! 😂

Anonymkode: 4f691...ae5

Skrevet
36 minutter siden, CherryC skrev:

De med sjokolade utenpå? De var utrolig gode! Liker best jaffa cakes og sjokoladeterapi. Ja og sjokoklem!

Enig! De var gode!

Anonymkode: 19bdc...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...