mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Noen som har slitt med dette? Har fått betennelser i begge akillesene og det er rimelig vondt. Dere som har hatt det: hvor lenge varte det og har det vært tilbakevendende problemer?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legg-ankel-fot/akillessenebetennelse/ Anonymkode: f7baa...dfd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legg-ankel-fot/akillessenebetennelse/ Anonymkode: f7baa...dfd Takk. Jeg har selvsagt fått slik info av legen. Jeg var i grunn mest opptatt av egne erfaringer
Optatium Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Etter mye hvile, betennelsesdempende, tøyeøvelser og kjøp av bedre slo har jeg må begge under kontroll. Kjenner det kan blusse litt av og til, men da legger jeg foten høyt, tøyer og hviler. Tok et par måneder før det var bra ja.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Noen som har slitt med dette? Har fått betennelser i begge akillesene og det er rimelig vondt. Dere som har hatt det: hvor lenge varte det og har det vært tilbakevendende problemer? Jeg hadde det bare i den ene, men slet i nærmere 1/2 år før det forsvant. Mulig det tok så,lang tid fordi jeg ikke hadde ro i kroppen til å hvile, så jeg gikk litt turer av og til, selv om det var sykt vondt. Anonymkode: e016b...148
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Hadde det på venstre ben for et par-tre år siden. Jeg løper veldig mye, og så for meg det aller verste (som for meg er å ikke kunne løpe) da jeg fikk betennelsen. Jeg trente alternativt, hadde to behandlinger hos fysioterapeut og var flink til å tøye og massere inn gel i et par-tre uker, og plutselig var den borte. Har ikke hatt tilbakefall. Anonymkode: d26c7...73f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 En av gledene ved å bli eldre🥴 Anonymkode: 071fb...7e0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Følger denne, da jeg selv plages av det. Har du noe mistanke om hvorfor du har fått det? Jeg har slitt med vondt i akilles og vonde knær, og for min del er det nok en kombinasjon av føttene mine og ustabilie ankler og svake muskler (dvs "skjevhet" i styrkeforholdet fremside/bakside lår og generell støttemuskulatur). Har hjulpet med trening, og tatt noen kurer med betennelsesdempende medisin ved behov. Og massasje! "Klyping" i akilles pluss smøre med tigerbalsam og lignende. Anonymkode: 7332c...810
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Følger denne, da jeg selv plages av det. Har du noe mistanke om hvorfor du har fått det? Jeg har slitt med vondt i akilles og vonde knær, og for min del er det nok en kombinasjon av føttene mine og ustabilie ankler og svake muskler (dvs "skjevhet" i styrkeforholdet fremside/bakside lår og generell støttemuskulatur). Har hjulpet med trening, og tatt noen kurer med betennelsesdempende medisin ved behov. Og massasje! "Klyping" i akilles pluss smøre med tigerbalsam og lignende. Anonymkode: 7332c...810 Jeg tror det er fordi jeg løper endel. Jeg har dessuten slitt med muskelplager siden ungdomsskolen. Har kommet og gått i årevis. Jeg har klart meg tålelig godt med trening og massasje. Det har dessuten alltid vært bedre på sommeren og i varmen.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. august 2020 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde det på venstre ben for et par-tre år siden. Jeg løper veldig mye, og så for meg det aller verste (som for meg er å ikke kunne løpe) da jeg fikk betennelsen. Jeg trente alternativt, hadde to behandlinger hos fysioterapeut og var flink til å tøye og massere inn gel i et par-tre uker, og plutselig var den borte. Har ikke hatt tilbakefall. Anonymkode: d26c7...73f Må bare spørre : hvilken trening gjorde du? Her skal jeg svømme tenkte jeg. Håper virkelig det går fort over
tante grusom master of law Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 Jeg var plaget med det før. Fikk tips om å bruke pute i skoen under hælen. Det fikk vekk betennelsen hos meg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Må bare spørre : hvilken trening gjorde du? Her skal jeg svømme tenkte jeg. Håper virkelig det går fort over Svømme er supert! Jeg rodde og staket på maskin. Bra måter å få opp pulsen uten å slå føttene i bakken. Anonymkode: d26c7...73f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svømme er supert! Jeg rodde og staket på maskin. Bra måter å få opp pulsen uten å slå føttene i bakken. Anonymkode: d26c7...73f Ikke sant. Må bare gjøre det beste ut av det. Godt jeg jobber hjemmefra nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå