Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Etter en lengre periode med sølibat har jeg gått til anskaffelse av en Womanizer Liberty. Har hatt maaaaaaaange vibratorer men aldri en som denne. Første gang jeg brukte den kom jeg på under ett minutt. Bieffekten er at jeg går rundt kontinuerlig kåt hele dagen. Ikke hatt den så lenge, men var faktisk inne på tanken på at jeg ikke trenger menn når jeg har vibratorer som denne 😂 Noen andre med denne bieffekten? Går det over når kroppen er mer vant til den? Anonymkode: 5259b...b2b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Jeg kommer også veldig rask men syns at orgasme er mer flat hvis du skjønner. Og vær litt forsiktig med styrke, man kan faktisk venne seg til at klitten blir behandlet hardhendt. Anonymkode: 0310b...afb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Nei, jeg er ikke enig med deg. Jeg synes ikke om orgasmene med den, de kommer for fort og er ikke "dype" nok om du skjønner. En rask orgasme på den måten, som ikke har bygget seg opp først, gir meg lite. Min ligger i skuffen nærmest ubrukt. Anonymkode: 6d01f...d8f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Fikk en av samboer for en stund siden🤪 bruker den flittig ja😋 kommer på 30 sec Anonymkode: c4425...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå