Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Hei. Kan man reise til Sverige må jeg gå i karantene hvis jeg reise ditt??? Anonymkode: c25c1...2ee
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei. Kan man reise til Sverige må jeg gå i karantene hvis jeg reise ditt??? Anonymkode: c25c1...2ee Du må først og fremst sette deg grundig inn i hvilke regioner som er røde og grønne
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Det er ikke anbefalt å reise til Sverige, men det er lov. Noen områder er det karantene for, andre ikke. Det må du sette deg inn i og være oppmerksom på at det kan skifte på kort varsel. Anonymkode: a9e93...afc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 3 hours ago, Anonym bruker said: Hei. Kan man reise til Sverige må jeg gå i karantene hvis jeg reise ditt??? Anonymkode: c25c1...2ee Nei hvis du reiser til Charlottenberg eller Tockfors trenger du ikke det, vi har vert der 4 ganger, og har spart over 3000, er så mye billigere der,men drar du til svinesund og strømstad må du i Karantene Anonymkode: f19cf...b1a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Regjeringen fraråder alle utenlandsreiser, også til grønne land... Anonymkode: 49e8c...655
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Regjeringen fraråder alle utenlandsreiser, også til grønne land... Anonymkode: 49e8c...655 forsatt ikke ulovlig, de fikk heller la være og åpne i hele tatt tenker jeg, blir for dumt og fraråde Anonymkode: f19cf...b1a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Hva f**n skal du egentlig i Sverige nå? Hva er poenget? Anonymkode: 178a3...71d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: forsatt ikke ulovlig, de fikk heller la være og åpne i hele tatt tenker jeg, blir for dumt og fraråde Anonymkode: f19cf...b1a Nei, det blir ikke "for dumt". Grensen er åpen for de som må over, men de anbefaler ikke å dra om du ikke må. De fleste klarer å både forstå og forholde seg til det altså. Anonymkode: ecdfd...1bb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: forsatt ikke ulovlig, de fikk heller la være og åpne i hele tatt tenker jeg, blir for dumt og fraråde Anonymkode: f19cf...b1a Ja, Gud forby at man evner å tenke selv! At regjeringen fraråder noe er et sterkt virkemiddel som man sjelden ser, og absolutt alle oppegående mennesker skjønner det og retter seg etter det. Det vil bli husket hvem som satte eget foran alle i denne situasjonen. Anonymkode: 4e157...037
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: forsatt ikke ulovlig, de fikk heller la være og åpne i hele tatt tenker jeg, blir for dumt og fraråde Anonymkode: f19cf...b1a Mot dumskapen kjemper selv gudene forgjeves... Anonymkode: 49e8c...655
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: forsatt ikke ulovlig, de fikk heller la være og åpne i hele tatt tenker jeg, blir for dumt og fraråde Anonymkode: f19cf...b1a De tenker jo at folk evner selv å tenke hva som er nødvendige reiser og ikke, men tydeligvis så overvurderer de endel folk Anonymkode: e48a4...ef6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: forsatt ikke ulovlig, de fikk heller la være og åpne i hele tatt tenker jeg, blir for dumt og fraråde Anonymkode: f19cf...b1a Du mener du er for dum til å tenke selv, med andre ord? At det eneste du forstår er hvis noe blir forbudt? Anonymkode: da262...0a1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 På min jobb må alle som har vært utenfor Norge, også i grønne områder teste seg før de får lov å komme på jobb. Anonymkode: 24d4a...9eb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 Det er tryggere å dra til søsteren i Torsby enn svigers i Moss. Dra til Sverige med god samvittighet, hi. Anonymkode: be48d...eb8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: På min jobb må alle som har vært utenfor Norge, også i grønne områder teste seg før de får lov å komme på jobb. Anonymkode: 24d4a...9eb På min jobb må vi i karantene 10 dager og testes om vi drar utenfor Norge, sånn har vi hatt det siden 1.mars. Og det er en grun for det, risikoen for smitte er så absolutt tilstede. Kjenner jeg har så lite forståelse for de som "bare må" til utlandet nå, om det så er Sverige for å handle. Anonymkode: 3a485...230
Anonym bruker Skrevet 9. august 2020 #16 Skrevet 9. august 2020 bryr meg virkelig ikke om hva folk mener.. Når du åpner grensene igjen, da hjelper det ikke med og fraråde, og det ser vi nå. det burde heller vert helt stengt frem til 20 August som de først sa. At jeg er dum, vel er heller det, enn og være så trangsynt som enkelte er her inne Anonymkode: f19cf...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå