Gå til innhold

De som ikke har råd til munnbind..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvilken kvalitet har de som selges på zalando?

Ikke alle kan sy selv.

Det begynner også å bli utsolgt flere steder for både strikk og visse typer stoff til å sy munnbind av selv.

Får kjøpt stoffmunnbind her jeg bor, men de koster 199 pr stykk. Skal man bruke dem korrekt så bør man ha flere.

Tror du folk som ikke har nok penger er dumme? At de ikke har tenkt selv det du sier?

Anonymkode: 7903b...b7b

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvilken kvalitet har de som selges på zalando?

Ikke alle kan sy selv.

Det begynner også å bli utsolgt flere steder for både strikk og visse typer stoff til å sy munnbind av selv.

Får kjøpt stoffmunnbind her jeg bor, men de koster 199 pr stykk. Skal man bruke dem korrekt så bør man ha flere.

Tror du folk som ikke har nok penger er dumme? At de ikke har tenkt selv det du sier?

Stoffmunnbind er gode  ok til å stoppe dråper fra å fly langy.

Alle under ca 60 år skal ha hatt syundervisni g på skolen. Har du to fungerende armer og iq på over 70 klarer du å sy et munnbi d om du forsøker.  Ruk eventuelt en bøff.

Du kan sy av et gam.elt laken eller likne de og bruke snorer til å knyte i stedenfor strikk.

Anonymkode: 09a3f...197

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet de ikke at de kan bruke munnbind av stoff? De selger 10 stk til 179kr på zalando f.eks.  Det er enkelt å sy selv.

Må ikke være medisinske munnbind.

Anonymkode: 7829c...c58

Det er det dummeste argumentet jeg har hørt

jeg blir faktisk veldig provoser av slike utsagn. 

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det koster  å kjøpe alt du trenger til å sy selv. 

Anonymkode: 372a5...776

Hvis du spør pent kan det hende du kan få låne en saks og en synål av naboen. Ber du riktig pent kan det til og med hende du kan få sytråd for 10 øre.

Det får være grense for hvor ubehjelplige folk man skal ta hensyn til.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle under ca 60 år skal ha hatt syundervisni g på skolen. Har du to fungerende armer og iq på over 70 klarer du å sy et munnbi d om du forsøker.  Ruk eventuelt en bøff.

Du kan sy av et gam.elt laken eller likne de og bruke snorer til å knyte i stedenfor strikk.

Og alle som har gått på skole her til lands har lært norsk rettskriving. Er du voksen og har en IQ over 70 så skal du kunne skrive bedre enn dette. 

Anonymkode: 74020...53b

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alle som har gått på skole her til lands har lært norsk rettskriving. Er du voksen og har en IQ over 70 så skal du kunne skrive bedre enn dette. 

Anonymkode: 74020...53b

Jeg skriver godt nok til at du forstår hva det står.

Et munnbind trenger ikke være perfekt eller vakkert for å gjøre en god nok jobb i denne sammenhengen, akkurat som min staving ikke trenger være perfekt for at du skal kunne lese det. Du trenger ikke ha vært god i håndarbeid for å sy et munnbind.

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er likevel ikke alle som kan sy selv - selv om du tydeligvis ikke greier å sette deg inn i det.

His spørsmål er uansett et idiotisk spørsmål, et forsøk på å indirekte rakke ned på de som er fattige, og det er faktisk ikke greit.

(Og ang. skolegang - både min 12-årige niese og 98-årige nabo skriver bedre enn deg!)

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er likevel ikke alle som kan sy selv - selv om du tydeligvis ikke greier å sette deg inn i det.

His spørsmål er uansett et idiotisk spørsmål, et forsøk på å indirekte rakke ned på de som er fattige, og det er faktisk ikke greit.

(Og ang. skolegang - både min 12-årige niese og 98-årige nabo skriver bedre enn deg!)

Det siste stemmer sikkert og de klarer helt sikkert å sy et godkjent munnbind også om de forsøker.

Annonse

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det siste stemmer sikkert og de klarer helt sikkert å sy et godkjent munnbind også om de forsøker.

Godkjent av munnbindpolitiet, da eller?

Anonymkode: c02a9...d62

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godkjent av munnbindpolitiet, da eller?

Anonymkode: c02a9...d62

Huff!

Bunadspoliti. Mammapoliti. Ammepoliti. Koronapoliti. 

Og nå, munnbindpoliti!

Hva blir det neste?

Anonymkode: 83754...755

Jeg har selv svært dårlig råd. Men har kjøpt en 10 pakning på Zalando. Siden de kan vaskes og brukes igjen, så er det de jeg har råd til. Skjønner heller ikke de som klager over at de ikke har råd.

Anonymkode: 90ae9...22e

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har selv svært dårlig råd. Men har kjøpt en 10 pakning på Zalando. Siden de kan vaskes og brukes igjen, så er det de jeg har råd til. Skjønner heller ikke de som klager over at de ikke har råd.

Mange av mener nok at disse fra zalando er ubrukelig. Jeg bryr meg ikke hva andre tenker,det er disse meg og sønnen min kommer til å bruke.

Anonymkode: 3acab...76d

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De som selges på zalando beskytter ikke mot infeksjon. Korona er en virusinfeksjon.. Det er bare en falsk trygghet. Ser noen av de fra zalando har lomme man kan putte filter inni, da blir de sikrere å bruke, men igjen så blir det dyrt i lengden. Kunne spart deg for de kronene du brukte og likegodt brukt en buff eller skjerf.

Anonymkode: 48d3e...a3f

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De som selges på zalando beskytter ikke mot infeksjon. Korona er en virusinfeksjon.. Det er bare en falsk trygghet. Ser noen av de fra zalando har lomme man kan putte filter inni, da blir de sikrere å bruke, men igjen så blir det dyrt i lengden. Kunne spart deg for de kronene du brukte og likegodt brukt en buff eller skjerf.

Anonymkode: 48d3e...a3f

Blir det påbudt med munnbind så er neppe buff eller skjerf godkjent. Men disse munnbindene fra Zalando hadde blitt godkjent.

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det påbudt med munnbind så er neppe buff eller skjerf godkjent. Men disse munnbindene fra Zalando hadde blitt godkjent.

Aldri si aldri.

fashionista.thumb.jpg.bd3679c7c0a201258e4393ac3e68f045.jpg

Anonymkode: ac6ce...3f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...