Gå til innhold

Noen som vet hvor mye det koster med sæd inseminering i Norge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, 
Er det noen her som har fått hjelp av staten for å bli gravid. Kun med inseminering av donor sæd?
Prøver fortvilt å finne hva forskjellen for å gjøre dette i Norge kontra DK. 
Men finner i Norge kun private steder. 

Anonymkode: 84381...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei, 
Er det noen her som har fått hjelp av staten for å bli gravid. Kun med inseminering av donor sæd?
Prøver fortvilt å finne hva forskjellen for å gjøre dette i Norge kontra DK. 
Men finner i Norge kun private steder. 

Anonymkode: 84381...6dc

Tror det i Danmark koster rundt 200.000, så da vil jeg tro det er mye dyrere her til lands, hvis de i det hele tatt utfører det.

Anonymkode: 02834...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke så mye i Dk for kun inseminering av sæd uten noe annet behandling.
Nå snakker jeg ikke om Ivf eller noe annen mer avansert behandling ved vansker med å bli gravid. 

Anonymkode: 84381...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Koster ikke så mye i Dk for kun inseminering av sæd uten noe annet behandling.
Nå snakker jeg ikke om Ivf eller noe annen mer avansert behandling ved vansker med å bli gravid. 

Anonymkode: 84381...6dc

Sist jeg sjekket,for et par år siden, var det prisen jeg fikk. Ønsket barn med donor.

Anonymkode: 02834...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror det i Danmark koster rundt 200.000, så da vil jeg tro det er mye dyrere her til lands, hvis de i det hele tatt utfører det.

Anonymkode: 02834...c2b

https://www.helsesmart.no/inseminasjon/priser/danmark/
 

Googlet å fikk opp dette..

200 000kr??? jeg betalte 60 000kr for tre uttak ved ICSI forsøk. Riktignok med mannens sæd. Kun sæd uten medikamenter eller egguttak er langt billigere.

Anonymkode: 0382e...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen Takk for link. Er ca samme pris for kun donor sæd og innsetting i dk også. Alt avhenger av hvilken klinikk man bruker.. 

Anonymkode: 84381...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://klinikkhausken.no/nb/prisliste-2/#el-2255fd2d
 

trykk på «inseminasjonsbehandling»- donor. Dette er en anerkjent norsk klinikk sine nettsider. Koster 9900kr + 750kr for ul. Langt unna 200 000kr som du ser😅😅😅. Billigere i Danmark ofte enn i Norge. 

Anonymkode: 0382e...8f8

Det var din pris, jeg fikk min på den summen jeg skrev over, skriftlig henvendelse og utført oppdrag. Rart at det har blitt så mye billigere på få år, skjønt dette ikke er klinikken jeg var innom. 

Anonymkode: 02834...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var din pris, jeg fikk min på den summen jeg skrev over, skriftlig henvendelse og utført oppdrag. Rart at det har blitt så mye billigere på få år, skjønt dette ikke er klinikken jeg var innom. 

Anonymkode: 02834...c2b

De må jo ha fått ett hosteanfall når de sendte deg den prisen, å dermed fått med noen nuller ekstra. 200 000kr for vanlig donorsæd er ikke mulig. Sier ikke at du juger men skulle du få kongelig sæd eller noe? Kjeltringpris de har gitt deg hvertfall. 
 

Anonymkode: 0382e...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre de ikke har gitt henne en pris for IVF og en del andre ting da? For da blir det fort dyrere hvis man skal ha ut egg osv..  

Anonymkode: 84381...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...