Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #26 Skrevet 8. august 2020 Jeg ville ikke gjort det. Det kan også bli en «greie», der de diskuterer innholdet i serien og andre barn føler de må se (selv om de egentlig synes det er for skummelt) for å føle seg inkludert. Anonymkode: 8a1a0...ba6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #27 Skrevet 8. august 2020 På 6.8.2020 den 20.11, Anonym bruker skrev: To av hennes beste venner har sett alle sesongene sammen med foreldrene sine. Og min har så lyst til å se. Jeg kan ikke huske at den er så skummel. Hun er ikke lettskremt, men jeg er litt usikker allikevel. Hva syns dere? Anonymkode: 1ec4d...a6a Jeg har gått på en bommert da min var i den alderen. Det er noen år siden og filmen var Annabelle fra 2017. Alle jentene i klassen hadde sett den i et bursdagsselskap hvor min datter ikke hadde vært. Så vi satt oss ned med de første episodene og så ble det slutt. Ungen fikk noen voldsomme mareritt og måtte ligge på vårt soverom på nattestid. Fikk vite i ettertid at flere av jentene i det bursdagselskapet hadde ringt foreldrene fordi de ville bli hentet. De synest filmen var så skummel at de klarte ikke å se den eller å være andre steder i huset mens de andre så den. Det er forskjell på barn,mulig ditt tåler det, selv om mange andre ikke gjør det. Så kanskje du bare skal prøve en episode og se det ann, hvis du mener at din datter er klar for dette. Anonymkode: b31b0...c86
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #28 Skrevet 8. august 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ikke gjort det. Det kan også bli en «greie», der de diskuterer innholdet i serien og andre barn føler de må se (selv om de egentlig synes det er for skummelt) for å føle seg inkludert. Anonymkode: 8a1a0...ba6 Der er jeg enig, det har vi opplevd her. Men det viste seg at min datter og flere jenter i klassen , ikke var klar for den aktuelle filmen som mange hadde sett og som var vel omdiskutert i klassen. Anonymkode: b31b0...c86
Anonym bruker Skrevet 8. august 2020 #29 Skrevet 8. august 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ikke gjort det. Det kan også bli en «greie», der de diskuterer innholdet i serien og andre barn føler de må se (selv om de egentlig synes det er for skummelt) for å føle seg inkludert. Anonymkode: 8a1a0...ba6 Det er faktisk også et veldig godt poeng. Jeg husker fra min egen barndom/ungdom at "alle" andre fikk se Twin Peaks, bare ikke jeg. Tror jeg var rundt 12-13 år da og veldig lettskremt av meg. Jeg følte meg skikkelig utenfor og var ganske sint på mamma for at jeg ikke fikk se den - helt til jeg så den som 17-18-åring og synes den var dritskummel 😂 Da var jeg takknemlig, mamma reddet meg utvilsomt for månedsvis med mareritt. Anonymkode: cbc43...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå