Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #1 Skrevet 6. august 2020 Inspirert av den andre beltestol vs sittepute-tråden. Jeg vil gi beltestolen et nytt forsøk til min lange 7-åring. Men jeg har et problem. Hvis jeg drar ryggen på beltestolen helt opp utenpå bilens nakkestøtte, blir vinkelen på beltestolen nærmest 90 grader og umulig å sitte i. Hvis jeg fjerner nakkestøtten, blir det bedre. Men er det lov? Og hvordan skal jeg feste den øvre delen av beltestolen da? Hvordan løser dere dette? Anonymkode: 40104...3de
Lille krøll Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Jeg har dratt den på høyeste slik at vinkelen på stolen er Ok å sitte i. min festes ikke på toppen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Se i bilens håndbok, kanskje det står noe der. I håndboken vår står det bl.a. at nakkestøtten må fjernes ved bruk av bakovervendt sete. Jeg skulke gjerne hatt den der for å feste sparketrekk i... Anonymkode: 7aa32...742
Anonym bruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Nakkestøtten har kun en funksjon når man sitter med ryggen inntil setet, det vil si rett i setet, eller på pute. Nakkestøtten skal hindre at hodet blir slengt bakover ved koalisjon. Dersom man bruker beltestol har stolen den funksjonen, og nakkestøtten kan trygt tas av. Anonymkode: c2eb1...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå