Gå til innhold

Daith-piercing(mot migrene), noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjalp det? Hvordan har det vært etterpå? Var det umiddelbar effekt? 

Anonymkode: 8a691...008

Skrevet

Ikke personlig erfaring, men vet om ei som har gjort det og sier hun har hatt god effekt av det. Hun var veldig plaget med hyppige migreneanfall og ble veldig dårlig, nå er det sjeldent og hun blir mye mindre dårlig og kommer seg raskere etterpå. 

Anonymkode: 78d4c...9cd

Skrevet

Søster har det, som hun over sier er det færre anfall og hun kommer seg lettere etter anfallet. Gått fra hyppig sykefravær til to i året. 

Anonymkode: e7165...a9e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Søster har det, som hun over sier er det færre anfall og hun kommer seg lettere etter anfallet. Gått fra hyppig sykefravær til to i året. 

Men søk etter tips til de som kan sette denne korrekt. Det gjøres ikke i vanlig studio. Søster fikk anbefalt en akupunktør gjennom en FB side for migrene. Som jeg har skjønt var det skikkelig presisjonsarbeid. 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men søk etter tips til de som kan sette denne korrekt. Det gjøres ikke i vanlig studio. Søster fikk anbefalt en akupunktør gjennom en FB side for migrene. Som jeg har skjønt var det skikkelig presisjonsarbeid. 

Jeg har tatt kontakt med et piercingstudio som jeg vet har spesialisert seg på dette. 

Skrevet

Dette er litt som fotsoneterapi og akupunktur... Hvis du har trua, er det mye som funker.

Anonymkode: 8578f...ac4

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt kontakt med et piercingstudio som jeg vet har spesialisert seg på dette. 

Du kan forsøke med akupunktur på dette punktet før du setter piercingen. Søster hadde god effekt av akupunktur først. Ble satt nåler som skulle sitte til de falt ut. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er litt som fotsoneterapi og akupunktur... Hvis du har trua, er det mye som funker.

Anonymkode: 8578f...ac4

Så du mener dette er tull?

Jeg har nerveskader i ryggen etter en ulykke. Legen min anbefaler akupunktur og de bruker også akupunktur på sykehuset for min type skade. Jeg har enorm nytte av akupunktur. Alternativ behandling gjør ingen friske, men du skal ikke kimse av effekten det har på lindring av symptomer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...