Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Flere bursdager og travle uker fremover. Har oppskrift på en iskake med strø, og hadde hatt god tid denne uka. Tror dere iskake kan stå i fryseren i 3 uker uten å bli forringet? Anonymkode: 95db1...f19
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flere bursdager og travle uker fremover. Har oppskrift på en iskake med strø, og hadde hatt god tid denne uka. Tror dere iskake kan stå i fryseren i 3 uker uten å bli forringet? Anonymkode: 95db1...f19 Tviler. Anonymkode: 20b5e...0aa
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 De iskakene og -kremene du får kjøpt på butikken er det en rekke kjemikalier i. Det er for at de skal holde over tid. Rene råvarer holder ikke lange tiden. Jeg ville ikke tatt sjansen. Anonymkode: 19dd6...fec
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Nå vet ikke jeg hva som er i oppskrifta di, men både fløte og rørte egg kan fryses i 3 mnd, så en godt innpakket iskake tåler nok noen uker. Jeg har iallefall spist daimkakerester etter flere uker. Anonymkode: d7bdc...f73
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 3 minutes ago, Anonym bruker said: Nå vet ikke jeg hva som er i oppskrifta di, men både fløte og rørte egg kan fryses i 3 mnd, så en godt innpakket iskake tåler nok noen uker. Jeg har iallefall spist daimkakerester etter flere uker. Anonymkode: d7bdc...f73 Fløte, eggeplommer og kremost.. Hm..Jeg er i tvil, får vente litt med den. Kjedelig om bursdagskake ikke er tipp topp Anonymkode: 95db1...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå