Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Antibac er helt Ok, samt flere andre. Men noen butikker stinker håndspriten helt forferdelig. Lukter som en blanding av lim og tredagersfylla. 😅 Anonymkode: 5f7ad...1bd
Himmel og hav Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Det er vel litt ulik type sprit, da. Den vi har på jobben er helt fæl, så jeg tar med min egen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Den jeg kjøpte til hytta lukter eddik. Takke meg til hjemmebrent. Har også vært borti noe som luktet destillert vindusspylerveske.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Mye rart en skal undre seg over 😂😂 er det noen som fjerner den distinkte lukten (som antibac) eller tilsetter de noe som gjør at det stinker unødvendig mye 🤷🏼♀️ Det er en befrielse å komme hjem for å vaske hendene etter en tur på europris, for å si det sånn. Kjenner på behovet for å preppe opp med en pumpeflaske antibac i bilen fremover 😅 Aner ikke om det har bakgrunn i anbud og billigparti, men den de brukte på skolene før sommerferien var jo til å gå i bakken av. Anonymkode: 5f7ad...1bd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Det har jeg også lagt merke til. Kanskje noen kjellere i Trøndelag har kastet seg på bølgen. Blir nesten nostalgisk. Anonymkode: a9277...b06
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 13 minutter siden, Himmel og hav skrev: Det er vel litt ulik type sprit, da. Den vi har på jobben er helt fæl, så jeg tar med min egen. Kan det være den samme som ble brukt på skolene? For man skulle ikke tro det var mulig å lage en sånn stinkbombe, alkohol i seg selv lukter jo ikke i nærheten av det, så noe må de jo har blandet inn i det her. 🤔 Anonymkode: 5f7ad...1bd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 En ting er nå lukta, verst med de som klisser så voldsomt at du føler du får et belegg på hendene! Anonymkode: d4e00...b52
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 15 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Den jeg kjøpte til hytta lukter eddik. Takke meg til hjemmebrent. Har også vært borti noe som luktet destillert vindusspylerveske. Kanskje noen ble kreative i mangel på tilgang da alle skulle preppe og tømte hyllene 😂 Anonymkode: 5f7ad...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå