Gå til innhold

Flyttevask/vask før fotograf før visning. Hvor nøye kan man be de vaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jo gjerne at de tar sluk og vegger og tak osv. Er det lov til å be om det? 

Anonymkode: 1d91d...5fe

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan be om det du vil, så lenge du betaler for det. Det er nok vanlig å vaske to ganger. En vanlig vask før fotografering og en flyttevask før overtagelse. 

Anonymkode: c440b...da7

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil jo gjerne at de tar sluk og vegger og tak osv. Er det lov til å be om det? 

Er det utflyttingsvask? 

Sluk hører med, men vegger og tak blir gjerne skjoldete av bare vasking, og bør males i tillegg. 

Anonymkode: 5a076...490

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan be om det du vil, så lenge du betaler for det. Det er nok vanlig å vaske to ganger. En vanlig vask før fotografering og en flyttevask før overtagelse. 

Anonymkode: c440b...da7

Tenkte vi skulle gjøre det omvendt. At vi leier inn til vask før fotograf, så de tar en grundig vask da. Da har vi fått kjørt bort alt av ting vi ikke trenger på en stund. Også vasker jeg selv før overtakelse. Da har jo den grundige vasken blitt tatt, så finpusser jeg det bare før vi flytter 🤔 fikk plutselig så dårlig tid, så vask OG pakke/få bort ting før fotograf ble så mye 😳

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte vi skulle gjøre det omvendt. At vi leier inn til vask før fotograf, så de tar en grundig vask da. Da har vi fått kjørt bort alt av ting vi ikke trenger på en stund. Også vasker jeg selv før overtakelse. Da har jo den grundige vasken blitt tatt, så finpusser jeg det bare før vi flytter 🤔 fikk plutselig så dårlig tid, så vask OG pakke/få bort ting før fotograf ble så mye 😳

Det er lite skitt/støv som synes på bilder, så for fotograf holder det at det er hverdagsrent. 
Fotografen flytter også bare litt unødvendig rot bort fra der han skal ta bilde. 

Før visning ville jeg heller fått inn vaskefirma. Mange kikker i skuffer og skap, skinnende rene vinduer, bad mm. er viktig for å gi et godt helhetsinntrykk. 

Hvis du har fått vasket ned før visning er det ikke så stor jobb å vaske det tomme huset etter alle tingene er flyttet ut. 

Anonymkode: 416ce...407

Skrevet

Åh herre, de gangene vi har solgt har jeg gått apeshit bananas med tannbørste og jif i hele huset 😂 Er nok jeg som er hysterisk, men jeg var veldig opptatt av at det skulle være 100% perfekt på bildene og på visning

Anonymkode: 4575b...290

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...