Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 De som får fra åpningstid får være der hele dagen, vi som får billetter fra 14 betaler samme pris. Er ikke det litt spesielt? Anonymkode: 2c08b...2f1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: De som får fra åpningstid får være der hele dagen, vi som får billetter fra 14 betaler samme pris. Er ikke det litt spesielt? Anonymkode: 2c08b...2f1 Å mange av aktivitene stenger allerede 17 😮 Vi var kjempe skuffet! Vi hadde da virkelig ikke trodd at de stengte det meste av aktiviteter TRE TIMER før parken stengte! Anonymkode: ee6ff...1f0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å mange av aktivitene stenger allerede 17 😮 Vi var kjempe skuffet! Vi hadde da virkelig ikke trodd at de stengte det meste av aktiviteter TRE TIMER før parken stengte! Anonymkode: ee6ff...1f0 Hvilke typer aktiviteter stenger? Anonymkode: 2c08b...2f1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvilke typer aktiviteter stenger? Anonymkode: 2c08b...2f1 Båten,spøkelsehuset ,å sikkert omtrent det meste utenom å se på dyrene og kanskje spisestedene. Vi valgte å dra hjem allerede 17 ettersom den ene aktiviten etter den andre stenges Vi skulle egentlig ha vært der i flere timer til. Anonymkode: ee6ff...1f0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Buhuuuu stakkars oss nordmenn. Må gi litt pga korona. Flaut slik folk syter. Det går fint å ta aktiviteter først og så bruke de siste timene på dyrene og mat. Anonymkode: f98cd...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Restriksjoner på alt i år...kjedelig men man kan ikke forvente at alt et som vanlig i år Anonymkode: 4c9f3...a60
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Buhuuuu stakkars oss nordmenn. Må gi litt pga korona. Flaut slik folk syter. Det går fint å ta aktiviteter først og så bruke de siste timene på dyrene og mat. Anonymkode: f98cd...94c Til 500 kr PER billett så burde en få lov å være i parken hele åpningstiden,å aktivitetene burde ikke stenge så tidlig som 17. Da burde hvertfall billettene vært billigere. Anonymkode: ee6ff...1f0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Til 500 kr PER billett så burde en få lov å være i parken hele åpningstiden,å aktivitetene burde ikke stenge så tidlig som 17. Da burde hvertfall billettene vært billigere. Anonymkode: ee6ff...1f0 Da er det skjedd nå. Vi var der for tre uker siden og da var det bare båten og Hakkebakkeskogen som stengte 17. Skogbrannen stengte 19 og det andre var oppe til 19:30 Anonymkode: f98cd...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da er det skjedd nå. Vi var der for tre uker siden og da var det bare båten og Hakkebakkeskogen som stengte 17. Skogbrannen stengte 19 og det andre var oppe til 19:30 Anonymkode: f98cd...94c *Skogbanen Anonymkode: f98cd...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 Da tar dere aktivitetene først og så ser dere på dyrene etterpå. Sjekk når showene går og husk bestill billett til hakkebakketoget! Se på kartet og lag en plan. Vi liker best å gå rett på show i Kardemommeby, så billett til hakkebakketoget. Heldigvis er ungene for små til tømmerrenna og Bob banen. vi var i går og var fra kl 9-22.30. Hadde billett til sabeltann på kvelden! Flott dag, rakk gjennom hele parken med to 3 åringer som gikk uten vogn! sjekk dyreparken.no på programmet. Anonymkode: 2ce27...855
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 Da har du ant vært sen med å ønske passeringstid. Mail vedr det kom ganske lenge før vi skulle i parken, og da var det bare å velge den tiden som passet best. Anonymkode: ba9d2...45c
EnDansPåRoser Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har du ant vært sen med å ønske passeringstid. Mail vedr det kom ganske lenge før vi skulle i parken, og da var det bare å velge den tiden som passet best. Anonymkode: ba9d2...45c Vi bestilte billetter 3 uker før og da var det tidligste vi gikk komme inn 13.30. Det hjelper fint lite å ikke stå i kø ved inngangen når det er køer og folk overalt når du kommer inn. Latterlig hele opplegget. Har alltid vært glad i dyreparken, men dette var virkelig dårlig
EnDansPåRoser Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Buhuuuu stakkars oss nordmenn. Må gi litt pga korona. Flaut slik folk syter. Det går fint å ta aktiviteter først og så bruke de siste timene på dyrene og mat. Anonymkode: f98cd...94c Nei det går faktisk ikke fint. Når man først får komme inn 14.00, er parken på sitt fulleste og det er lange køer på absolutt alle aktiviteter. Jentene mine ville kjøre bob-banen og måtte stå 1,5 timer i kø. Hvordan hjelper det i forhold til smitte å stenge aktivitetene tidlig. Hadde de vært åpent hele åpningstiden, hadde jo trøkket vært mindre. Forstå det den som kan.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, EnDansPåRoser skrev: Vi bestilte billetter 3 uker før og da var det tidligste vi gikk komme inn 13.30. Det hjelper fint lite å ikke stå i kø ved inngangen når det er køer og folk overalt når du kommer inn. Latterlig hele opplegget. Har alltid vært glad i dyreparken, men dette var virkelig dårlig Som jeg sa, da var dere sene med å ønske tid. Anonymkode: ba9d2...45c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #15 Skrevet 30. juli 2020 Det er ikke greit til samme pris. Men du kunne ventet til 2023. For frem til da skal vi visst holde avstand og begrense antall 😱 Anonymkode: cac20...ac1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #16 Skrevet 30. juli 2020 Dersom jeg bestiller billetter nå, får jeg velge passeringstid før jeg betaler? Jeg vil helst ikke betale for noen få timer. Anonymkode: ba0dc...cad
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #17 Skrevet 30. juli 2020 Gud, for noen alvorlige problemer vi har her til lands. Det er ikke noe mer du kan sutre om i samme slengen, da? Anonymkode: ff785...d15
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #18 Skrevet 30. juli 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Buhuuuu stakkars oss nordmenn. Må gi litt pga korona. Flaut slik folk syter. Det går fint å ta aktiviteter først og så bruke de siste timene på dyrene og mat. Anonymkode: f98cd...94c Endrer ikke det faktum at det er rart å stenge aktiviteter mens parken fortsatt er åpen. Det er som om du drar til Tusenfryd, og så stenges karusellene (en etter en), mens parken fortsatt er åpen. Anonymkode: 41ff6...b21
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #19 Skrevet 30. juli 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gud, for noen alvorlige problemer vi har her til lands. Det er ikke noe mer du kan sutre om i samme slengen, da? Anonymkode: ff785...d15 Å ti still! Anonymkode: 41ff6...b21
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #20 Skrevet 30. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å ti still! Anonymkode: 41ff6...b21 Nope. Vi har ytringsfrihet i Norge. Den benytter jeg meg av, akkurat som du. 👍 Anonymkode: ff785...d15
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #21 Skrevet 30. juli 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dersom jeg bestiller billetter nå, får jeg velge passeringstid før jeg betaler? Jeg vil helst ikke betale for noen få timer. Anonymkode: ba0dc...cad De er nok utsolgt. Anonymkode: ee6ff...1f0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #22 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Endrer ikke det faktum at det er rart å stenge aktiviteter mens parken fortsatt er åpen. Det er som om du drar til Tusenfryd, og så stenges karusellene (en etter en), mens parken fortsatt er åpen. Anonymkode: 41ff6...b21 Er ikke det samme nei. Slutt å klag. Eller lær de bortskjemte unga dine at verden ikke snurrer rundt de. Ingen bryr seg om at DU synes det er urettferdig. Helt frivillig å dra i parker nå. Anonymkode: f98cd...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #23 Skrevet 30. juli 2020 Enig med deg hi i at dette er håpløst dårlig. Hadde forstått det om det var redusert pris og info på forhånd om det. Jeg hadde blitt like skuffet som deg. Skriv gjerne en mail til parken om hva du opplevde så de forstår det finnes misfornøyde gjester. Anonymkode: 6c533...cbc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #24 Skrevet 30. juli 2020 Det eneste som stenger før er vell båten og Hakkebakkeskogen? Eller er det meste oppe hvertfall til kl 19? Vi har årskort og reiser ikke i dyreparken før klokken 15 nå i ferien. Da får vi sett alt vi liker å se på og er hjemme senest kl 19. Får du inngang senere er det absolutt verdt å legge opp ett løp på hva du vil se, og følge lista slavisk. Jeg har en sønn på 3 år. Vi går sjeldent i nordisk villmark med han. Der er dyrene ofte vanskelig å få øye på med mindre man er der under mating. Løve/giraff og lemurene ser vi bare mens vi går forbi. Eks. På en løype for oss er: Hovedinngangen, tømmerrenna, giraff, løve, geopard, slanger/aper, tiger, kutoppen, Hakkebakkeskogen, nordisk villmark, kardemommeby, tivoli, Sabeltann og hjem. Evt i motsatt retning. Anonymkode: c6168...59d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #25 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det eneste som stenger før er vell båten og Hakkebakkeskogen? Eller er det meste oppe hvertfall til kl 19? Vi har årskort og reiser ikke i dyreparken før klokken 15 nå i ferien. Da får vi sett alt vi liker å se på og er hjemme senest kl 19. Får du inngang senere er det absolutt verdt å legge opp ett løp på hva du vil se, og følge lista slavisk. Jeg har en sønn på 3 år. Vi går sjeldent i nordisk villmark med han. Der er dyrene ofte vanskelig å få øye på med mindre man er der under mating. Løve/giraff og lemurene ser vi bare mens vi går forbi. Eks. På en løype for oss er: Hovedinngangen, tømmerrenna, giraff, løve, geopard, slanger/aper, tiger, kutoppen, Hakkebakkeskogen, nordisk villmark, kardemommeby, tivoli, Sabeltann og hjem. Evt i motsatt retning. Anonymkode: c6168...59d Spøkelsehuset stengte 17.00 å det samme gjorde kaptein sabeltann båten. Anonymkode: ee6ff...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå