Gå til innhold

Kan man låne penger av NAV til depositum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istedenfor at man har NAV-garanti? At man fysisk får pengene og betaler tilbake? 

Anonymkode: 32363...f1a

Fortsetter under...

Skrevet

Det er mulig å få et lån, ja, men de er som regel ikke veldig gira på å gjøre det. Men man kan få et slikt lån invilget i noen tilfeller hvis det er vanskelig å få bolig med garanti. Må da vise frem bevis for depositumskonto, mener jeg.

Det er i så fall sosialkontoret du må kontakte for å få hjelp til dette, men om du får det innvilget er en annen sak.

Anonymkode: 7c0a7...646

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mulig å få et lån, ja, men de er som regel ikke veldig gira på å gjøre det. Men man kan få et slikt lån invilget i noen tilfeller hvis det er vanskelig å få bolig med garanti. Må da vise frem bevis for depositumskonto, mener jeg.

Det er i så fall sosialkontoret du må kontakte for å få hjelp til dette, men om du får det innvilget er en annen sak.

Hvis det er mye styr for å ordne det så kanskje jeg kan få det en annen plass. Men takk for svar 🙂

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Istedenfor at man har NAV-garanti? At man fysisk får pengene og betaler tilbake? 

Ja, de kan gi det med pant i depositumet på konto. Det er et vilkår at utleier kun godtar beløp på konto og ikke garanti.

Anonymkode: 9fa11...721

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, de kan gi det med pant i depositumet på konto. Det er et vilkår at utleier kun godtar beløp på konto og ikke garanti.

Anonymkode: 9fa11...721

Det står i annonsen at han ikke godtar nav garanti... skal sjekke det ut! Takk :)

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er mye styr for å ordne det så kanskje jeg kan få det en annen plass. Men takk for svar 🙂

Slik støtte er jo bare for de som ikke har noen som helst annen mulighet til å greie å skaffe seg depositum selv. Så har du annen mulighet, så skal den forsøkes først!

Lykke til :)

Annonse

Skrevet

Slik støtte er jo bare for de som ikke har noen som helst annen mulighet til å greie å skaffe seg depositum selv. Så har du annen mulighet, så skal den forsøkes først!

Lykke til :)

Alternativet er forbrukslån så tenkte nav var bedre. Takk takk 🙂

Skrevet

Alternativet er forbrukslån så tenkte nav var bedre. Takk takk 🙂

Har man mulighet til å få forbrukslån, så går man jo ikke til Nav

Anonymkode: 7e4e7...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...