Gå til innhold

Hvor mange har angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har og slitet med angst problemer her inne? Jeg kjenner mest til de før og under menstruasjonen og fikk angst for første gang mår jeg var 18 år. Er 35 år nå. Den har tatt seg opp igjen de siste årene og er så slitsomt. 

Anonymkode: ed382...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt alvorlig angst. Etterhvert ble den så voldsom at jeg ble sykemeldt og sengliggende i flere måneder. Begynte på efexor for fem år siden og har ikke hatt angst siden da.

Anonymkode: 9d06f...738

Skrevet

Jeg har. 

Anonymkode: 57776...e97

Skrevet

Har sosial angst. Jobber som lærer på en stor arbeidsplass, og det knyter seg i brystet hver dag på vei til jobb. Vurderer å slutte, trodde jeg skulle bli vant til situasjonen men det blir aldri bedre, jeg blir aldri komfortabel.

Anonymkode: ff4f3...9d9

Skrevet

Jeg kan få angst av all mulig. Men mest angst har jeg fått i forhold til ungene. Angst for om jeg er en god nok mor, angst for om andre skal si noe om at jeg ikke er det osv. Det er så grusomt å ha det slikt til tider og tankene spinner i tusen. Hadde skikkelig panikk angst for 3 år siden som ikke roet seg ned, den gikk i hundre døgnet rundt og jeg var totalt ferdig og så kom depresjonen oppi det til slutt. 

Anonymkode: ed382...e16

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har sosial angst. Jobber som lærer på en stor arbeidsplass, og det knyter seg i brystet hver dag på vei til jobb. Vurderer å slutte, trodde jeg skulle bli vant til situasjonen men det blir aldri bedre, jeg blir aldri komfortabel.

Har du sjekket om det kan være F60.6?

Anonymkode: 06bec...b5f

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sjekket om det kan være F60.6?

Anonymkode: 06bec...b5f

Det vet jeg ikke hva er..? Skal Google.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet jeg ikke hva er..? Skal Google.

Ok, jeg har sjekket. Kjenner meg igjen i alt! Men hva i huleste gjør jeg med det... strengt tatt driver jeg jo med eksponeringsterapi hver dag ved å dra på jobb. Det funker ikke, for å si det sånn😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...