CherryC Skrevet 26. juli 2020 #26 Skrevet 26. juli 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Gåe litt mot strømmen her. Mannen min vil heller ikke at jeg skal klippe meg. Han liker rett og slett ikke kort hår på damer og spesielt Ikke når man bikker midten av 30-årene. Han liker at det er langt og fint. Jeg klipper tuppene en eller to ganger i året og har det for det meste oppsatt. Har nå hår til midten av korsryggen og det er faktisk ganske ålreit å ha langt hår. Det er mer kledelig det enn kort på undertegnede, men dette er forskjellig fra person til person. Du får be samboeren din gre ut alle flokene med tangle teezer så blir det glatt og fint. Jeg bruker argan oil shampoo, balsam i nederste halvdel av håret i tillegg til hårolje nederste halvdel i håndkletørt hår. Bruker deretter børsten eller hårføner og børste. Vasker 1-2 ganger i uken og bruker batiste tørrshampoo mellom ved behov. Du bestemmer over ditt eget hår og gjør det du vil, men om han virkelig liker den delen av deg så kanskje det kan være greit å vurdere lengden kanskje? Anonymkode: 07c7f...b0e Når hun selv ikke trives med langt hår er det vel det som betyr noe? Ikke hva mannen mener?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #27 Skrevet 26. juli 2020 Vil du virkelig ha en mann som ikke tenner på deg hvis du klipper deg? Anonymkode: 5f63e...6c7
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #28 Skrevet 26. juli 2020 Jøss er du sammen med min mann?? 😕 Min mann liker heller ikke damer med kort hår og øredobber. Jeg ler av han og sier rett ut at han er rar. Jeg har mellomlangt hår men sist jeg var hos frisøren ba jeg om litt kortere klipp. Mannen sa ingenting. Så dersom du ikke vil krangle med din mann, foreslår jeg at du klipper deg kortere gradvis. Og dersom han sier at han ikke liker det, så svarer du pent at DU liker det 😃 Anonymkode: b0703...5cd
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #29 Skrevet 26. juli 2020 Er jo mange kvinner som er pene med kort hår. Anonymkode: 4f6c4...e72
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #30 Skrevet 26. juli 2020 Du har fått mange gode råd her: Klipp deg fordi du har rett til det som et selvstenkende menneske. Hvis mannen din mister lysten på deg, er han rar og ikke verdt å spare på. Behold håret og la ham stelle det (dette hadde jeg prøvd bare for å se reaksjonen). Anonymkode: 116f6...73d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #31 Skrevet 26. juli 2020 Hadde mannen min forsøkt å gi føringer for hvordan jeg skal ha håret mitt, så hadde jeg virkelig bare ledd av ham. Det er da virkelig ikke hans sak. Anonymkode: 3e33e...8ad
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #32 Skrevet 26. juli 2020 Sånn som hun her har det har jeg lyst på. Men spørs om jeg velger en mellomting i første omgang, er i tenkeboksen 😊 Anonymkode: 2b160...e71
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #33 Skrevet 26. juli 2020 Sånn som her har jeg hatt før og det vet jeg kler meg. Er litt mykere enn den over som er veldig kort. Tror jeg går for denne korte boben 🤩 Anonymkode: 2b160...e71
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #34 Skrevet 26. juli 2020 Veldig mange menn liker best langt hår på damer. Det er jo ikke så rart, langt hår er feminint. De færreste damer ser feminine ut med kort hår. Når det er sagt, spiller det likevel ingen rolle hva mannen ønsker kvinnen skal ha. Det bestemmer man helt selv. Anonymkode: c3742...4e5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #35 Skrevet 26. juli 2020 28 minutes ago, Anonym bruker said: Sånn som hun her har det har jeg lyst på. Men spørs om jeg velger en mellomting i første omgang, er i tenkeboksen 😊 Anonymkode: 2b160...e71 kjempe stilig er du feminin er jo ikke dette et problem tenker jeg Anonymkode: 89075...a74
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #36 Skrevet 26. juli 2020 Som kone til en mann som har bestemt seg for at skjegg av typen «jo lengre og større, jo bedre», så er jeg litt delt her. Selv om jeg fremdeles elsker mannen min så synes jeg det ser helt jævlig ut med så mye skjegg som han har anlagt. Selvfølgelig står han fritt til å velge selv å ha skjegg, men det føles litt kjipt at min mening ikke betyr noe. Anonymkode: c1eff...64c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #37 Skrevet 26. juli 2020 Kommentarene om «klipp deg på trass» er egentlig bare flåsete. Det må være lov, selv for en mann, å ha preferanser. Det betyr jo ikke at han dumper deg eller syns du er stygg om du klipper deg, men at han foretrekker langt hår. Det gjør veldig mange, og det er jo ikke rart, for langt hår er stort sett mye mer feminint enn kort hår. De bildene det vises av korte frisyrer her i tråden er bilder av unormalt vakre kvinner. Foruten Gunhild Stordalen så har jeg enda ikke sett en kvinne som er penere med kort enn langt hår. Og ja, jeg har kort går. Klippet meg i vinter fordi håret var utslitt og jeg så på det som nødvendig. Ser at frisyren er tøff og at jeg kler det, men jeg føler meg stygg likevel og følte meg mye finere med langt hår selv om det var pistrete. Anonymkode: 6a6e2...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå