Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #26 Skrevet 26. juli 2020 9 hours ago, Anonym bruker said: Skjønner at du er svensk når du glimter til med svenske ord iblandt. Du er flink til å være ambassadør til å selge svensk drittmat. Kjøp en svensk hushållsost og en norsk Norvegia og sett de i kjøleskskapet. De koster omtrent det samme. Norvegian vil mugne, mens den svenske vil holde seg like fin, måned etter måned. Hvorfor? Selvsagt fordi den inneholder mer kjemikalier enn kattematen vi kjøper. For kjøttet er det mye verre. Gjør et google søk for å se lands bruk av antibiotika. Husk at billigkjøttet som selges i Sverige kommer fra andre land og har dårligere kvalitet enn kattemat. Anonymkode: f08b0...f9a Osten vi kjøper i sverige mugner som norsk ost? Anonymkode: 32816...264
tante grusom master of law Skrevet 26. juli 2020 #27 Skrevet 26. juli 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Skjønner at du er svensk når du glimter til med svenske ord iblandt. Du er flink til å være ambassadør til å selge svensk drittmat. Kjøp en svensk hushållsost og en norsk Norvegia og sett de i kjøleskskapet. De koster omtrent det samme. Norvegian vil mugne, mens den svenske vil holde seg like fin, måned etter måned. Hvorfor? Selvsagt fordi den inneholder mer kjemikalier enn kattematen vi kjøper. For kjøttet er det mye verre. Gjør et google søk for å se lands bruk av antibiotika. Husk at billigkjøttet som selges i Sverige kommer fra andre land og har dårligere kvalitet enn kattemat. Anonymkode: f08b0...f9a Hvem er det som kjøper hushållsost da? Bare dumme nordmenn. Når jeg handler i Sverige kjøper jeg grevé, herrgårdsost, västerbotten og andre ekte oster.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #28 Skrevet 26. juli 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Reseptfri migrenemedisin? Anonymkode: 7abfa...2a6 Er ikke triptaner. Treo heter det, smertestillende. Hjelper veldig mange med migrene. Kjipt at man ikke får kjøpt det her. Anonymkode: 93971...a33
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #29 Skrevet 26. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke triptaner. Treo heter det, smertestillende. Hjelper veldig mange med migrene. Kjipt at man ikke får kjøpt det her. Anonymkode: 93971...a33 Hvorfor får man ikke kjøpt det her da, hva inneholder den som gjør at den ikke er på det norske markedet? Må jo være en grunn til at den ikke er godkjent i Norge? Hilsen nysgjerrig som sliter med migrene og hodepine, og har en datter som sliter med det samme... Anonymkode: 63772...95c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #30 Skrevet 26. juli 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor får man ikke kjøpt det her da, hva inneholder den som gjør at den ikke er på det norske markedet? Må jo være en grunn til at den ikke er godkjent i Norge? Hilsen nysgjerrig som sliter med migrene og hodepine, og har en datter som sliter med det samme... Anonymkode: 63772...95c Fant det, det er det samme som Aspirin (Acetylsalisylsyre) og tilsatt koffein, så om du vil ha det samme i Norge er det bare å ta en aspirin med en kopp kaffe... Anonymkode: 63772...95c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #31 Skrevet 26. juli 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Skjønner at du er svensk når du glimter til med svenske ord iblandt. Du er flink til å være ambassadør til å selge svensk drittmat. Kjøp en svensk hushållsost og en norsk Norvegia og sett de i kjøleskskapet. De koster omtrent det samme. Norvegian vil mugne, mens den svenske vil holde seg like fin, måned etter måned. Hvorfor? Selvsagt fordi den inneholder mer kjemikalier enn kattematen vi kjøper. For kjøttet er det mye verre. Gjør et google søk for å se lands bruk av antibiotika. Husk at billigkjøttet som selges i Sverige kommer fra andre land og har dårligere kvalitet enn kattemat. Anonymkode: f08b0...f9a Mulig jeg er svensk, men å gjøre reklame for svensk mat trenger jeg ikke. Nordmenn drar på Harryhandel uansett, uten min reklame. Hvis maten i Sverige er så giftig, hvorfor ligger Norge på topp i hele verden med tarmkreft? Tarmkreft er relatert til kosthold. Kun kosthold. Ta og stapp den norske matpakka din langt opp i R.... den som er så mye bedre enn annen mat. Eller kattemat som du kaller det. Jeg svarte på spørsmålet til HI om hva som lønner seg og handle og hva som ikke finnes i norske butikker. Trenger ikke skriking fra deg om kattemat og annen drittslenging. Det med osten er jo bare tull! Anonymkode: bb211...131
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #32 Skrevet 26. juli 2020 Det er i hvertfall mange som kjøper mye godteri. På grensa og i småstedene rundt ligger det svære butikker som bare selger godteri! Mye større enn taxfreen på Gardermoen, vegg til vegg med blå- og grønnfarget sukker og billig sjokolade. Det er helt utrolig mye av det, jeg tror folk bruker mer penger på sukker enn på alkohol, det ser i hvertfall slik ut. Anonymkode: 3c4a2...3ee
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #33 Skrevet 26. juli 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig jeg er svensk, men å gjøre reklame for svensk mat trenger jeg ikke. Nordmenn drar på Harryhandel uansett, uten min reklame. Hvis maten i Sverige er så giftig, hvorfor ligger Norge på topp i hele verden med tarmkreft? Tarmkreft er relatert til kosthold. Kun kosthold. Ta og stapp den norske matpakka din langt opp i R.... den som er så mye bedre enn annen mat. Eller kattemat som du kaller det. Jeg svarte på spørsmålet til HI om hva som lønner seg og handle og hva som ikke finnes i norske butikker. Trenger ikke skriking fra deg om kattemat og annen drittslenging. Det med osten er jo bare tull! Anonymkode: bb211...131 Som om matpakkene barna på svenske skoler får med seg er så mye sunnere... 🙄 Anonymkode: b17d0...d12
tante grusom master of law Skrevet 26. juli 2020 #34 Skrevet 26. juli 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som om matpakkene barna på svenske skoler får med seg er så mye sunnere... 🙄 Anonymkode: b17d0...d12 De har ikke matpakker. Får varmmat i sverige.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #35 Skrevet 28. juli 2020 Kom på en ting til jeg har kjøpt i Sverige, som jeg ikke har funnet her i Norge: Appelsinsyltetøy i sånn "spruteflaske". 🙂 (Hvis noen har sett det i Norge, så tar jeg gjerne imot tips!!) Anonymkode: 8419f...f04
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #36 Skrevet 28. juli 2020 På 26.7.2020 den 14.15, Anonym bruker skrev: Mulig jeg er svensk, men å gjøre reklame for svensk mat trenger jeg ikke. Nordmenn drar på Harryhandel uansett, uten min reklame. Hvis maten i Sverige er så giftig, hvorfor ligger Norge på topp i hele verden med tarmkreft? Tarmkreft er relatert til kosthold. Kun kosthold. Ta og stapp den norske matpakka din langt opp i R.... den som er så mye bedre enn annen mat. Eller kattemat som du kaller det. Jeg svarte på spørsmålet til HI om hva som lønner seg og handle og hva som ikke finnes i norske butikker. Trenger ikke skriking fra deg om kattemat og annen drittslenging. Det med osten er jo bare tull! Anonymkode: bb211...131 I min familie på mors side, har alle dødd av tarmkreft. Og de har alltid spist ren hjemmelaget mat. Godteri, eller usunn mat spiste de aldri. Anonymkode: 9ad3c...0b4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #37 Skrevet 28. juli 2020 Vi kjøper det meste av apotekvarer. Halv pris på det meste iforhold til her. Hårfargen jeg bruker koster 195.- her og 89.- der. Kjøper også mel, kakepynt o.l. Lambi toalettpapir, ca halv pris. Pepsi/ Max 30-50 for 4 pk. Her 39.- for en flaske, ca 100.- for en 4 pk. 3 bacon ca 30.- her en ok ca 30.- Meieriprodukter, laktosefri, glutenfri. Stort utvalg av lam og kalvekjøtt. Vin, rusbrus og øl halv pris eller mindre. Men jeg har ikke vært i Sverige siden februar og har heller ikke tenkt meg dit med det første. Anonymkode: 7c27c...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå