Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Vi vurderer å kjøpe en eldre campingvogn på en campingplass . Den koster 30 000kr, en eldre «pen» vogn med nok soveplasser og fortelt. Dette er fastplass på en campingplass hvor to familiemedlemmer har campingplass. Barna har besteforeldre og fetter/kusine, tante og onkel der. Våre barn er 5år og 6år, pluss en liten en på vei. Mine barn stortrives der. De er godt kjent og stedet er fint med en hyggelig badeplass. Jeg derimot er ikke ett campingmenneske, men mannen og barna er det. Det er for barnas skyld vi vurderer å kjøpe vogn. Jeg foretrekker syden, men vi har råd til begge deler. Jeg ønsker ikke å reise hver helg da Vi liker være med venner og deres barn. Plassen ligger under 2t hjemmefra.  Noen med erfaring og råd? Noen som har gjort det samme? Anonymkode: 7e016...197
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Jeg har vokst opp med det, og har masse gode minner fra det. Mange faste så vi hadde en gjeng med venner vi møtte hver sommer også spedde vi på med venner som bare var der det året. Nå som voksen har jeg fremdeles kontakt med noen av de vennene vi hadde der... Mine foreldre så på det som veldig avslappende, de kunne sitte i sola utenfor vogna mens vi ungene løp til og fra, hadde "tusen" venner og kom hjem når vi var sultne. Søsteren min har vogn på samme plass nå, og hennes unger elsker det like høyt som vi gjorde. Vi er på besøk der hver sommer, og mine unger digger det. Jeg tror at om du spør både hennes og mine barn om hva som er mest gøy, syden eller campingvogn, så vil alle svare campingvogn 😉 Jeg har en mann som synes det er evig nok med et par helger i sesongen på besøk, men min søster og mannen synes det er veldig grei ferie med barna. Ungene der maser om å reise til vogna fra april til september. De har 2.5 time å kjøre. Anonymkode: 52da0...9f7
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 Jeg ønsker meg  veldig en 😄 Anonymkode: b8a25...96c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 For barna er det nok veldig gøy. Har en god venninne som har campingvogn på fast campingplass, og har jo besøkt henne noen ganger. Barna trives, det gjør ikke jeg. Campingplassen ligger kun 20 min unna hjemmet deres, så de har jo muligheten til å bare være der noen timer og. Anonymkode: 6649b...24f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 4 hours ago, Anonym bruker said: Vi vurderer å kjøpe en eldre campingvogn på en campingplass . Den koster 30 000kr, en eldre «pen» vogn med nok soveplasser og fortelt. Dette er fastplass på en campingplass hvor to familiemedlemmer har campingplass. Barna har besteforeldre og fetter/kusine, tante og onkel der. Våre barn er 5år og 6år, pluss en liten en på vei. Mine barn stortrives der. De er godt kjent og stedet er fint med en hyggelig badeplass. Jeg derimot er ikke ett campingmenneske, men mannen og barna er det. Det er for barnas skyld vi vurderer å kjøpe vogn. Jeg foretrekker syden, men vi har råd til begge deler. Jeg ønsker ikke å reise hver helg da Vi liker være med venner og deres barn. Plassen ligger under 2t hjemmefra.  Noen med erfaring og råd? Noen som har gjort det samme? Anonymkode: 7e016...197 og være på campeferie er super harry Anonymkode: 64baf...239
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 «Alle» barn elsker livet på campingplass. Om du ikke er et campingmenneske så er det jo vanskelig å få gjort noe med det. Hvor mye du misliker det vil spille inn på om det er lurt eller ikke å gå inn for dette eller ei. Kan du være raus nok noen år nå uten å spre dårlig stemning vil nok barna takke deg for det, men om du sprer dine holdninger til campinglivet for høyt så vil det nok smitte over det også😊
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Jeg misliker camping sterkt. Husker det som hyggelig da jeg var ung, men som voksen er det hat. Det er altfor mye folk tett på meg hele tiden, bikkjer som bjeffer, mødre som kjefter på ungene sine og grillos overalt. Camping er rett og slett ikke for alle, og jeg er en av dem. Du må bare finne ut hva som passer for deg. Anonymkode: 95281...f0d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Når det er så billig er det vel verd å prøve ut? Dersom du mistrives kan dere selge om noen år. Anonymkode: 75e1c...f16
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #9 Skrevet 25. juli 2020 Mannen min og barna våre liker camping, men jeg takler det ikke. Det er så mye bråk og harry mennesker. Ser nesten aldri noen som røyker lenger f.eks, men på campingplasser finner man dem. Var akkurat på en campingplass fordi vi ikke fant andre alternativ. Dette var på et typisk turistmål ved Jotunheimen, så jeg tenkte at de andre gjestene sikkert også skulle gå i fjellet, men neida. De skulle røyke og drikke. Og rundt på alle kanter var det bjeffende hunder og hylende unger. Ved siden av oss var en campingvogn med plass til bare to. Der sov ungene i bilen og foreldrene inne. På morgenen lagde ungene seg frokost som de spiste i bilen. Foreldrene sov. Nei, slikt orker jeg bare ikke. Samme som typiske charterture. Mennesker som liker slike ferier er ikke mennesker jeg trives sammen med. Anonymkode: 00df9...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå