Gå til innhold

Noen som har opplevd plutselig intens hodepine rett før orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste gangene jeg har hatt sex har jeg rett før orgasme fått en grusom hodepine fra nakken og rundt hele hodet, slik at vi må avbryte.har aldri opplevd dette tidligere. Varer en god stund etterpå. Jeg har spente muskler i rygg og nakke, kan det være årsaken? Syntes det er ekkelt for det kommer som kastet på. Redd for å ha sex igjen nå😥

Anonymkode: 52eb2...4ba

Skrevet

Ikke før, men jeg opplever ofte å få en intenst hodepine rett etter orgasme. Helt jævlig vondt. Det rare er at dette aldri skjer når jeg får orgasme ved å onanere, kun når jeg har sex med mannen.

Anonymkode: 6b6f2...f25

Skrevet

Jeg har hatt det siste to ganger. Veldig rart når det blir så vondt og godt samtidig... 😖

Anonymkode: 1285f...caa

Skrevet

Har dere stiv nakke og smerter i rygg skuldre? Tenker kanskje det er en sammenheng. Må nok oppsøke lege, for jeg har aldri hatt dette tidligere.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere stiv nakke og smerter i rygg skuldre? Tenker kanskje det er en sammenheng. Må nok oppsøke lege, for jeg har aldri hatt dette tidligere.

Ingen problemer med nakke, skuldre eller rygg.

Ifølge linken over her er det som regel ikke grunn til bekymring, men det skader neppe å høre med legen din. 

Anonymkode: 6b6f2...f25

Skrevet

Har du høyt blodtrykk? 

Anonymkode: 5a1a3...4b4

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du høyt blodtrykk? 

Anonymkode: 5a1a3...4b4

Nei tror ikke det. Er frisk og trent.

Skrevet

Nei, men jeg får av og til endring i hørsel etter intense orgasmer. Det piper og suser og jeg blir svimmel. Men ikke hodepine. 

Anonymkode: b7bd0...733

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...