Gå til innhold

Noen som har tatt Flåmsbanen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Best utsyn over dalen på h. side oppover. Dyr, men fantastisk tur som er veldig væravhengig. Skal du/dere sykle nedigjen fra Myrdal, eller ta hele rallarvegen fra Finse ?

Anonymkode: 53129...e97

Tusen takk for svar. 

Skal kun sykle fra Myrdal. Eg drømmer om å sykle Rallarvegen. Kanskje vi får det til om noken år, når ungane er større (10 og 12 år no). 

Men vi skal ta tog allerede kl 10, og har syklane til kvelden. Kanskje sykle litt i feil retning først? 🤔

Er meldt helt ok vær på torsdag. 😊

Anonymkode: 87e50...4fa

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar. 

Skal kun sykle fra Myrdal. Eg drømmer om å sykle Rallarvegen. Kanskje vi får det til om noken år, når ungane er større (10 og 12 år no). 

Men vi skal ta tog allerede kl 10, og har syklane til kvelden. Kanskje sykle litt i feil retning først? 🤔

Barn på 10 og 12 år klarer fint å sykle rallarvegen. Mine barn var 8 år første gang. 

Annonse

Akkurat nå, Frulakris skrev:

Barn på 10 og 12 år klarer fint å sykle rallarvegen. Mine barn var 8 år første gang. 

Enig med deg. Mannen som er tverr. 😂 Han meiner vi må legge oss i hardtrening først. Kan jo ikkje sammenligne 2 fulle dager med rolig sykling med å ut på treningstur. 

Men eg tar det eg får, og no passa det slik. 😀

Har ikkje helt funnet ut av koss eg skulle gjort det med logistikken rundt en 2-dagers tur og overnatting og slikt heller. 😊

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar. 

Vi skal sykle Hallingskeid-Flåm på torsdag 👍🏼

Anonymkode: db958...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...