Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Har hatt Samsung i alle år. Sønnen min prøver å overtale meg til IPhone. Noen som har hatt begge? Der står mellom Samsung S10 og IPhone11. Erfaringer mottas med takk! Anonymkode: 6ae75...da1
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Jeg trodde ikke jeg skulle bytte fra Android til IOS. Jeg mente Android var så enkelt og intuitivt. Så ble jeg i mindretall i familie og i jobb, "alle" jeg skulle samhandle med, hadde IOS. Det ble til at jeg byttet til iPhone, og for å si det sånn: Jeg ser meg aldri tilbake. Anonymkode: c0c91...a49
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Huawei 30 pro sier jeg. 😁Har alltid hatt samsung. Huawei er den beste tlf jeg har har hatt. Glad jeg turte å bytte. Anonymkode: efa1d...b91
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Jeg personlig fortrekker iphone da den er MYE lettere Anonymkode: d39f4...391
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har hatt Samsung i alle år. Sønnen min prøver å overtale meg til IPhone. Noen som har hatt begge? Der står mellom Samsung S10 og IPhone11. Erfaringer mottas med takk! Anonymkode: 6ae75...da1 Jeg har vært påtvunget iPhone i alle år. Hatet dem. Ny jobb og nå Samsung, føles som jeg er i et annet århundre teknologisk sett. Skjønner ikke greia med iPhone, de er jo så enkle. Anonymkode: 46e0d...463
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 iPhone er overlegen Samsung, og android i det hele tatt. Jeg har over lengre tid brukt iPhone privat og Samsung på jobb. Var lykkelig da vi gikk over til iphoner på jobb. Anonymkode: 5bb53...9eb
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: iPhone er overlegen Samsung, og android i det hele tatt. Jeg har over lengre tid brukt iPhone privat og Samsung på jobb. Var lykkelig da vi gikk over til iphoner på jobb. Anonymkode: 5bb53...9eb Hva er det som gjør at du mener iPhone er best? Anonymkode: 46e0d...463
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 Ikke prøvd selv, men flere av mine venner ha byttet fra iPhone til Samsung. De er ikke fornøyd med iPhone i det hele tatt. Har selv samsung og er super fornøyd. Anonymkode: 069c9...4fd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #9 Skrevet 20. juli 2020 Takk for erfaringer! Ble bare enda mer usikker... he, he... HI Anonymkode: 6ae75...da1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #10 Skrevet 20. juli 2020 iPhone er mye mer intuitivt, sikkert og enkelt. Apple lager både selve telefonen og operativsystemet (iOS). Alt er kvalitetssikret og alt fungerer, og man fortsetter å få oppdateringer til telefonen i mange år. Alt som legges ut på AppStore er sjekket og godkjent av Apple. Med Samsung, Huawei osv. lager de selve telefonen, også får de Android «gratis» av Google, og derfor virker telefonene billigere i forhold til hardware, men ikke noe er gratis. Du betaler med å gi Google brukerdata om deg de bruker til markedsføring. I tillegg tillates alt av apper i Google sin app-butikk, og det er mye lettere å bli hacket/utsatt for malware osv. Dessuten får man oppdateringer mye kortere, og alt er mindre glatt og intuitivt. Jeg er utvikler og har utviklet apper både til Android og iPhone. Har selv prøvd begge deler men har kun iPhone og det har hele familien. Kjempefornøyd Anonymkode: 40ece...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå