Gå til innhold

Har dere kraftig hårvekst på magen? (veiviser)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har vært gravid har jeg fått veiviser. Til vanlig har jeg ikke hår på magen. Forsvant noen mnd etter fødsel hver gang. 

Men jeg har 4-5 mørke hår rundt hver av brystvortene, og ett mørkt hår på haka. De blir lange når jeg ikke husker å nappe. 

Anonymkode: ee35f...5b9

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er, nei. Jeg er dame. Har du sånn hormon/cyste sykdom PC.. ett eller annet? Eller utlending? Mørke damer har jo ofte mer hår. 

Anonymkode: da845...a05

Jeg er verken utlending, mørk eller med noen sykdom. Har likevel skikkelig veiviser. Håper fordommene dine forblir hos deg og at du ikke viderefører dem til barna dine 🙂

Anonymkode: 94e16...c01

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er, nei. Jeg er dame. 

Så folk med vagina og livmor fra afrikanske, sør-europeiske, asiatiske og sør-amerikanse land er ikke damer, fordi de gjerne har kraftigere hårvekst enn damer fra nordligere strøk?

Anonymkode: d7c47...275

Skrevet

Nei, men noen ganger vokser det ut et par mørke hår på puppene,  napper de vekk så fort jeg ser de.  

Anonymkode: ec735...57f

Skrevet

Nei, men jeg synes faktisk det er fint... Gjerne kraftig hårvekst over vulva også. 

Anonymkode: cb5c5...eda

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er verken utlending, mørk eller med noen sykdom. Har likevel skikkelig veiviser. Håper fordommene dine forblir hos deg og at du ikke viderefører dem til barna dine 🙂

Fordommer? Hvorfor må du påstå at jeg har fordommer bare fordi jeg sier det som det er? Er du så skamfull? Det er jo bare å barbere/vokse bort?

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så folk med vagina og livmor fra afrikanske, sør-europeiske, asiatiske og sør-amerikanse land er ikke damer, fordi de gjerne har kraftigere hårvekst enn damer fra nordligere strøk?

🤦‍♀️

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordommer? Hvorfor må du påstå at jeg har fordommer bare fordi jeg sier det som det er? Er du så skamfull? Det er jo bare å barbere/vokse bort?

Det er da helt normalt å ha kraftig behåring selv om man er lys i huden og ikke har hormonsykdommer. Ditt opprinnelige innlegg bunner i fordommer, jo. Hvorfor skal man barbere det bort når det er helt normalt? Ingen er plassert på jorda for å behage en annens estetiske sans. 

Skrevet
8 timer siden, Mr. Freeze skrev:

Det er da helt normalt å ha kraftig behåring selv om man er lys i huden og ikke har hormonsykdommer. Ditt opprinnelige innlegg bunner i fordommer, jo. Hvorfor skal man barbere det bort når det er helt normalt? Ingen er plassert på jorda for å behage en annens estetiske sans. 

Det er jo ikke naturlig for nordiske lyse damer og ha kraftig mørk veiviser på magen, nå får du rulle inn. Mange har jo ikke mørke hår på legger/kjønnshår engang, men lyse. Jeg har vært mye i svømmehaller og de som har dette er mørke damer. Det er jo også naturlig at mørk hud og mørkt hår henger sammen. Og mørke damer er også mer hårete generelt. 

Man barberer det vekk om det plager en, eller ikke vil ha det der, så enkelt er det.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke naturlig for nordiske lyse damer og ha kraftig mørk veiviser på magen, nå får du rulle inn. Mange har jo ikke mørke hår på legger/kjønnshår engang, men lyse. Jeg har vært mye i svømmehaller og de som har dette er mørke damer. Det er jo også naturlig at mørk hud og mørkt hår henger sammen. Og mørke damer er også mer hårete generelt. 

Man barberer det vekk om det plager en, eller ikke vil ha det der, så enkelt er det.

Hvis det ikke er naturlig, hva mener du hårene mine kommer av? Veldig utbredt i befolkningen er det kanskje ikke, men naturlig - absolutt. De er like naturlige som alt annet på kroppen min. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det ikke er naturlig, hva mener du hårene mine kommer av? Veldig utbredt i befolkningen er det kanskje ikke, men naturlig - absolutt. De er like naturlige som alt annet på kroppen min. 

Litt mye testosteron feks.

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nordiske damer er mer enn bare blonde og blåøyde, altså. Vi kommer heldigvis i alle farger og fasonger.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt mye testosteron feks.

Er testosteron unaturlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...