Gå til innhold

Nintendo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig lyst å kjøpe det til barna (6, 9 og 10) Er det noe alle har? Noen anbefalte Nintendo fordi det er mer kjekke spill til det for alle aldre, i forhold til Playstation. Noen som har tips?

Anonymkode: a3d09...bcd

Fortsetter under...

Skrevet

Nintendo switch f.eks? HI

Skrevet

Dine barn er vel nesten for gamle til Switch? Ikke yngste da. Playstation er bedre til de største. Switch er jo fin fordi du kan ta dem med på hytta enkelt og også bare bruke den håndholdt, men mest spill for små barn der. Vi har begge deler, playstation er mest i bruk. Fireåringen bruker Switchen av og til. Kommer jo an på hvilke spill de liker og. Er det Mario som gjelder er det jo Switch. 

Anonymkode: 3e0cd...61e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dine barn er vel nesten for gamle til Switch? Ikke yngste da. Playstation er bedre til de største. Switch er jo fin fordi du kan ta dem med på hytta enkelt og også bare bruke den håndholdt, men mest spill for små barn der. Vi har begge deler, playstation er mest i bruk. Fireåringen bruker Switchen av og til. Kommer jo an på hvilke spill de liker og. Er det Mario som gjelder er det jo Switch. 

Langt ifra. Kommer selvsagt an på barnet, men min sønn blir 10 straks, og spiller på switchen så mye han får lov til. Det han ønsker seg mest til bursdagen er nye spill til den. Nevøen min på 12 spiller også, og det er det første de spør om å få gjøre når de er sammen.

Men om de er tre stykker som skal dele én konsoll, så er det nok bedre med Playstation. Lettere å spille flere samtidig på den.

Anonymkode: 6f7d0...4a6

Skrevet

Det kommer ann på hva barna liker av spill. Mine unger liker nintendo, spilla der passer de best. Vi hadde playstation da jeg hadde samboer før, med masse ulike spill. De prøvde, men syns ikke det var noe for de. 

Og en blir ikke for gamle for spillene til nintendo. Eldste barnet mitt er straks 18år og jeg så un hadde spilt når hun var hjemme alene her tidligere i sommer. Jeg spiller, min søster spiller (vi har egentlig en gammel nintendo på hytta, men den har ungene gjemt for vi blir vist gale når vi spiller. ) Har også spilt med naboen, han tengte noen å spille mariocart med siden ungene hadde blitt lei av å spille med han. 

Anonymkode: 4720a...154

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer ann på hva barna liker av spill. Mine unger liker nintendo, spilla der passer de best. Vi hadde playstation da jeg hadde samboer før, med masse ulike spill. De prøvde, men syns ikke det var noe for de. 

Og en blir ikke for gamle for spillene til nintendo. Eldste barnet mitt er straks 18år og jeg så un hadde spilt når hun var hjemme alene her tidligere i sommer. Jeg spiller, min søster spiller (vi har egentlig en gammel nintendo på hytta, men den har ungene gjemt for vi blir vist gale når vi spiller. ) Har også spilt med naboen, han tengte noen å spille mariocart med siden ungene hadde blitt lei av å spille med han. 

Anonymkode: 4720a...154

Ja,trodde at Playstation var mye fotball og krigsspill? Tror kanskje de liker super Mario og slike spill som jeg selv gjorde. 

Annonse

Skrevet

Switch er helt topp. 👍 Her spiller hele familien. Fortnite, minecraft, zelda, Mario, Witcher og mange fler. 

Anonymkode: 0bb32...a4f

Skrevet

Switch, og spesielt Switch Lite, er genialt. Passer til barn i alle aldre, og voksne. Du får jo spill med 15- og 18-årsgrense også, så skjønner ikke hun over som sier 10-åringen er for gammel. 

jeg har Switch lite selv, er 35 år ;)

Anonymkode: 68c89...a03

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja,trodde at Playstation var mye fotball og krigsspill? Tror kanskje de liker super Mario og slike spill som jeg selv gjorde. 

Ja, det er riktig. Nintendo ha mye flere hyggelige spill, koselige, fargerike. Mario, Zelda, Animal Crossing, Donkey Kong osv.

Skrevet

Dere som har Nintendo Switch, hvilke spill passer best for de minste (5-6 år)?  Har nettopp kjøpt og synes at mario odyssey og super mario bros u deluxe blir litt for vanskelig for nybegynnere. Mario cart liker vi alle da :)

Anonymkode: dd915...993

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er riktig. Nintendo ha mye flere hyggelige spill, koselige, fargerike. Mario, Zelda, Animal Crossing, Donkey Kong osv.

Jeg er så redd det blir krig og slåssing rundt den. 9 åringen har ADHD og 6 åringen vet og hva han vil. Hvordan lage og holde på regler de kan følge alle. HI

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så redd det blir krig og slåssing rundt den. 9 åringen har ADHD og 6 åringen vet og hva han vil. Hvordan lage og holde på regler de kan følge alle. HI

Du kan kjøpe switch, IKKE Liteversjonen, for den vanlige kan du koble til TV’en. Så kan du kjøpe et ekstra sett med kontroller til den. Er flere spill man kan spille fire stk sammen da.

Anonymkode: 78136...9d7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Langt ifra. Kommer selvsagt an på barnet, men min sønn blir 10 straks, og spiller på switchen så mye han får lov til. Det han ønsker seg mest til bursdagen er nye spill til den. Nevøen min på 12 spiller også, og det er det første de spør om å få gjøre når de er sammen.

Men om de er tre stykker som skal dele én konsoll, så er det nok bedre med Playstation. Lettere å spille flere samtidig på den.

Men har de bare den? Hva spiller de?

Annonse

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fotball og krigsspill her hvertfall. Grafikk er også bedre på playstation, og mer avanserte spill til den.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men har de bare den? Hva spiller de?

Nei, har playstation også. Når de er sammen går det mest i Fortnite og Minecraft, som de har på begge, men liker best å spille det på Switch. Vet ikke hvorfor. De spiller også Just Dance, Lets sing, Super Mario Party, Zelda, Splatoon 2 og diverse Pokemon spill.

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Har egentlig lyst å kjøpe det til barna (6, 9 og 10) Er det noe alle har? Noen anbefalte Nintendo fordi det er mer kjekke spill til det for alle aldre, i forhold til Playstation. Noen som har tips?

Nintendo switch er supert :) blir mye brukt her :) av en gutt på 7,5 år

Anonymkode: 07f04...ec4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nintendo switch er supert :) blir mye brukt her :) av en gutt på 7,5 år

Følger det spill med, eller må alle kjøpes utenom?

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Følger det spill med, eller må alle kjøpes utenom?

Vi kjøpe utenom, men er jo pakkesett med spill,men tror det stort sett bare er 1 spill i de pakkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...