Gå til innhold

Villa Malla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å ta med familien til Villa Malla en dag. Men leser så mange dårlige anmeldelser på fb siden. Overpriset, og nesten bare grønnsaker på buffeten? Overpriset ? Hva koster den egentlig?

Og må barn også betale full pris? Som sikkert omtrent ikke spiser noe... 

Ser de fleste dårlige anmeldelser er fra ett par år tilbake, så kanskje de har blitt bedre..

Anonymkode: 12cd9...813

Skrevet

Jeg synes de er kjempegode. Og om du ikke spiser grønnsaker så blir du ikke tvunget.

Anonymkode: 8c72d...54d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes de er kjempegode. Og om du ikke spiser grønnsaker så blir du ikke tvunget.

Anonymkode: 8c72d...54d

Jo elsker grønnsaker, men ser flere skriver at de savner noe kjøtt og fisk der.

Hva koster lunsjbuffeten?

Anonymkode: 12cd9...813

Skrevet

Ikke et sted jeg ville dratt tilbake til. Helt grei mat, men altfor mye folk. Skjønner ikke helt hva som er så bra med det stedet.

Anonymkode: c161b...c0c

Skrevet

Jeg liker meg der, men kommer ikke til å dra i år. Regner med de som klager på for lite kjøtt er litt eldre mennesker som hadde forventet klassisk norsk buffet med karbonader og kyllinglår.  Maten er god hvis du liker mat fra middelhavsområdet og Midtøsten. Husker ikke prisen. 

Anonymkode: 23b88...ad8

Skrevet

Har kun spist der én gang, og var ikke imponert. Jeg er vegetarianer, så jeg la ikke merke til kjøttet, men jeg synes maten var veldig kjedelig og tørr. 

Anonymkode: 80ce3...231

Skrevet

Vi var der for et par år siden, det er ikke type klassisk koldtbord men mer moderne og middelhavsinspirert. Slik var det i hvert fall da vi var der, mye bønner osv. Mitt ene barn spiste endel, det andre spiste kun brød tror jeg(!)

Greit å dra dit når været er bra, så kan dere dra en tur på stranda eller se dere rundt, det er et fint sted altså.

Skrevet

Om dere bor i nærheten kan kanskje Tyrifjorden hotell være et sted å dra, der er det en fantastisk søndagsbuffet.

Skrevet

295,- for voksne (9 år er grensen for "voksen"). Spiseplikt i år.

Anonymkode: 64812...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...