Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #26 Skrevet 20. juli 2020 Jeg har fått time hos fastlegen på fredag. Det virket som at de tar dette seriøst. Jeg snakket lengre med sekretæren. Da blir det blodprøver, høyde og vekt pluss samtale med legen. Jeg har notert alt han spiser i 3 dager og fortsetter ut uka! Takk for alle svar 👌 Hi Anonymkode: 05806...76a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #27 Skrevet 20. juli 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Da har jeg lagt ved et anonymt bilde av min sønn. Han veier 32,65 kilo og er 153 høy. Målte han nå. Greide å legge dette innlegget i feil tråd også 🥴 Jeg skal ringe legen i morgen. Tusen takk for alle svar! Hi Anonymkode: 05806...76a Så mye pes for dette??? Dette er bilde av en flott ung gutt. Jeg hadde aldri tenkt at denne gutten er unormalt tynn. Du skal se min nevø du, han er tynn. Men det retter seg. Selv var jeg 178cm og 50 kg hele u skolen og videregående. Jeg var helt normal og aktiv. Stakkars barn som får ett slikt press på seg. Unødvendig. Ikke alle passer inn i standarboksen. Anonymkode: 32d60...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå