Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Gikk gjennom innstillinger på Facebook og der kommer det fram hva vil du gjøre med Facebook etter din død. Dette har jeg ikke tenkt på. Har du? Anonymkode: a1728...79d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Hmm... Kan man velge at det postes randomme "Jøss, som du holdt på i går da - @enellerannen" eller "Nei nå var det godt og varmt her!" eller "Chillern med Gabriel og gjengen"? Aner faktisk ikke hva jeg ønsker.. men hadde jo vært fint med et sted de etterlatte kan sende en slags hilsen og mimre over bilder osv.. Håper det er lenge til det er aktuelt da! Kanskje ikke Facebook finnes når den tid kommer! Anonymkode: 6864a...ead
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Har satt opp min bror som minneforvalter. Men nå bruker ikke jeg fb til stort annet enn info fra FAU og organisasjoner - veggen min er ikke skrivbar for andre, og jeg har intet liggende ute. Så føler ikke at jeg egentlig trenger minneforvalter. Anonymkode: b7d58...4e3
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Ja, det har jeg tenkt på. Mannen min døde i 2016; og FB-siden hans ble deretter minneside. Det har faktisk vært en trøst for meg, selv om jeg vet at han nok hadde ønsket å få den stengt ned. Anonymkode: 76a40...eee
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det har jeg tenkt på. Mannen min døde i 2016; og FB-siden hans ble deretter minneside. Det har faktisk vært en trøst for meg, selv om jeg vet at han nok hadde ønsket å få den stengt ned. Anonymkode: 76a40...eee Ikke lett å bestemme dette Anonymkode: a1728...79d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Jeg skulle slette min fars FB etter han døde. Sendte beskjed til de med kopi av dødsattesten. Fikk beskjed om at han selv måtte gi beskjed om sletting. Jeg svarte at han er død så det går ikke. Fikk samme svar at han måtte gjøre det. Heldigvis klarte mamma og jeg å gjette oss frem til passordet hans, slik at jeg fikk slettet den. Så vet ikke hva slags folk som jobber på FB 🤯 Anonymkode: fb201...318
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle slette min fars FB etter han døde. Sendte beskjed til de med kopi av dødsattesten. Fikk beskjed om at han selv måtte gi beskjed om sletting. Jeg svarte at han er død så det går ikke. Fikk samme svar at han måtte gjøre det. Heldigvis klarte mamma og jeg å gjette oss frem til passordet hans, slik at jeg fikk slettet den. Så vet ikke hva slags folk som jobber på FB 🤯 Anonymkode: fb201...318 Jeg gjorde det samme med min far, men fikk da en fin kondolanse og siden gjort om til minneside. Trengte ikke engang å sende dødsattest. Anonymkode: 0d6ae...539
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle slette min fars FB etter han døde. Sendte beskjed til de med kopi av dødsattesten. Fikk beskjed om at han selv måtte gi beskjed om sletting. Jeg svarte at han er død så det går ikke. Fikk samme svar at han måtte gjøre det. Heldigvis klarte mamma og jeg å gjette oss frem til passordet hans, slik at jeg fikk slettet den. Så vet ikke hva slags folk som jobber på FB 🤯 Anonymkode: fb201...318 Vi fikk gjort om svigermor sin til minneside. FB var veldig hjelpsomme. Vi tenkte på å slette men barnebarn ville den skulle være siden hun hadde noen små barnebarn som kanskje ikke husker henne like godt. Da vil FB være fint. Særlig der hun selv har skrevet stolte statuser om barnebarna sine. ❤️ Anonymkode: a6449...d70
Optatium Skrevet 16. juli 2020 #9 Skrevet 16. juli 2020 Jeg hadde en nettvenninne som døde for snart tre år siden. Vi hadde aldri møttes fysisk, men hadde mye kontakt gjennom Facebook. Veldig trist at mannen hennes valgte å slette kontoen hennes, da ble alle våre samtaler, bilder og minner også borte. Jeg tenker mye på henne og skulle gjerne ha kunnet titte innom profilen av og til.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #10 Skrevet 16. juli 2020 Siden til søsteren min er fortsatt oppe og går. Moren hennes har passordet og folk poster fortsatt ting der. Jeg får stadig opp «du har minner med xxx å se tilbake på i dag» som en sur påminnelse om alt som var gøy og alt vi hadde. Anonymkode: 00e9c...689
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #11 Skrevet 16. juli 2020 19 minutter siden, Optatium skrev: Jeg hadde en nettvenninne som døde for snart tre år siden. Vi hadde aldri møttes fysisk, men hadde mye kontakt gjennom Facebook. Veldig trist at mannen hennes valgte å slette kontoen hennes, da ble alle våre samtaler, bilder og minner også borte. Jeg tenker mye på henne og skulle gjerne ha kunnet titte innom profilen av og til. Samtaler blir ikke borte. Det står bare Facebookuser og ikke navnet hennes. Anonymkode: a6449...d70
Optatium Skrevet 16. juli 2020 #12 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samtaler blir ikke borte. Det står bare Facebookuser og ikke navnet hennes. Anonymkode: a6449...d70 Det jeg mente var at alle hennes bilder og oppdateringer (som jeg har kommentert på og kost meg med) er ikke der lenger.
StjertIøvetann Skrevet 16. juli 2020 #13 Skrevet 16. juli 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjorde det samme med min far, men fikk da en fin kondolanse og siden gjort om til minneside. Trengte ikke engang å sende dødsattest. Anonymkode: 0d6ae...539 Samme her, når min mor døde. Trengte bare én mail til facebook, og så var siden gjort om til minneside ❤️ Var gledelig overrasket over hvor smidig det hele forløp.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #14 Skrevet 18. juli 2020 På 16.7.2020 den 18.51, Anonym bruker skrev: Siden til søsteren min er fortsatt oppe og går. Moren hennes har passordet og folk poster fortsatt ting der. Jeg får stadig opp «du har minner med xxx å se tilbake på i dag» som en sur påminnelse om alt som var gøy og alt vi hadde. Anonymkode: 00e9c...689 En «sur» påminnelse, faktisk... selv er jeg bare så takknemlig over hver eneste påminnelse jeg får. De forteller meg hvor heldig jeg har vært. Anonymkode: 76a40...eee
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #15 Skrevet 18. juli 2020 Jeg valgte å slette faren min sin FB når han døde. Han hadde en samboer som viste seg å være totalt psykopat. Orket ikkje at hun skulle ha noe med hans konto å gjøre. Anonymkode: 8e26c...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå