Gå til innhold

Lite tips til dere som skal vaske dusj/fliser...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Zalo, sitron og  edikk er effektivt også

Anonymkode: 549bf...e4a

Ja, men da må du skrubbe. Det fine med denne wc-rensen var at det bare skulle sprutes på, stå i 20 min og skylles av. Null skrubbing...

Anonymkode: dd596...1f2

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men da må du skrubbe. Det fine med denne wc-rensen var at det bare skulle sprutes på, stå i 20 min og skylles av. Null skrubbing...

To minutt holdt på fugene her. Hi

Anonymkode: d3ae9...132

Jeg besvimte nesten da jeg hadde på sånn wcrens. Var så mye "gasser" på badet da det hadde virket en stund og jeg skulle skylle av, fikk skikkelig hosteanfall og slet med halsen resten av dagen, så være litt obs

Anonymkode: 2c3c7...715

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg besvimte nesten da jeg hadde på sånn wcrens. Var så mye "gasser" på badet da det hadde virket en stund og jeg skulle skylle av, fikk skikkelig hosteanfall og slet med halsen resten av dagen, så være litt obs

Takk for tips. 

Har to vinduer på badet så da setter jeg de på vid gap før jeg sprayer på såpa.

Annonse

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og, fikk hodepine og utrolig ekkel smak og følelse i halsen.

Anonymkode: 0c67c...7f6

Jeg bruker tannkrem og tannbørste på fugene, de blir så hvite. Takk for tips Hi, men tror jeg holder meg til min måte, blir så mye unødvendig ekkel lukt av den er greia, selv om man åpner vindu, hjelper lite.

Anonymkode: 99eab...c16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...