Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Både rød og grønn. Hvilken liker du, er det noen jeg bør styre unna? Anonymkode: 39c9b...7b1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Coops smak forskjellen tror jeg er den beste Grønne pestoen vi har kjøpt. Vi er ihvertfall ikke helt enig med denne testen: https://bramat.no/forsiden/tester/3011-bramat-tester-pesto-2018?showall=1 Anonymkode: 76d20...019
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Den billigste på rema er best👍🏻 Anonymkode: 1bdf8...30d
Himmel og hav Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 Husker ikke hvem som produserer den, men den har papir utenpå lokket og står ofte i egne stativ på meny. Ranise, Ranisa...et eller annet sånt.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Elsker Coop sin! Anonymkode: cb11a...2ef
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Barilla sin når det er grønn pesto, Coop sin når det er rød. Anonymkode: 0221e...832
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Coops smak forskjellen tror jeg er den beste Grønne pestoen vi har kjøpt. Vi er ihvertfall ikke helt enig med denne testen: https://bramat.no/forsiden/tester/3011-bramat-tester-pesto-2018?showall=1 Anonymkode: 76d20...019 Den testen er jo ikke en smakstest, den går kun på hva de inneholder av bl.a. fett og sukker. Vi liker den grønne fra Jacobs utvalgte og den røde fra Helios. Anonymkode: 61ed4...ba7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den testen er jo ikke en smakstest, den går kun på hva de inneholder av bl.a. fett og sukker. Vi liker den grønne fra Jacobs utvalgte og den røde fra Helios. Anonymkode: 61ed4...ba7 Nederst står det hvilken som vant på smak. Anonymkode: 0221e...832
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 7 timer siden, Himmel og hav skrev: Husker ikke hvem som produserer den, men den har papir utenpå lokket og står ofte i egne stativ på meny. Ranise, Ranisa...et eller annet sånt. Oi, den var raus på kalorier 😁 Hi Anonymkode: 39c9b...7b1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #10 Skrevet 15. juli 2020 Tusen takk for alle tips Hi Anonymkode: 39c9b...7b1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #11 Skrevet 15. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nederst står det hvilken som vant på smak. Anonymkode: 0221e...832 Nei, det gjør det ikke. Nederst står det resultatet av en uformell spørreundersøkelse blant (hele 56) lesere av testen. Det er ikke det samme som at de var smaksvinner i testen som ble gjort i forbindelse med artikkelen. Anonymkode: 61ed4...ba7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #12 Skrevet 15. juli 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det gjør det ikke. Nederst står det resultatet av en uformell spørreundersøkelse blant (hele 56) lesere av testen. Det er ikke det samme som at de var smaksvinner i testen som ble gjort i forbindelse med artikkelen. Anonymkode: 61ed4...ba7 Hva er dine kriterier for å kunne kalle det en test da? Hvis 56 har valgt hvilken de syns er best, mtp smaken på pesto, det mer enn bra nok til at jeg syns jeg har fått et pekepinn ihvertfall. Faktisk er det slik at hvis bare en av mine venner anbefaler et produkt, stoler jeg mer på den ene, enn på en reklame for et produkt. Anonymkode: 76d20...019
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #13 Skrevet 15. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er dine kriterier for å kunne kalle det en test da? Hvis 56 har valgt hvilken de syns er best, mtp smaken på pesto, det mer enn bra nok til at jeg syns jeg har fått et pekepinn ihvertfall. Faktisk er det slik at hvis bare en av mine venner anbefaler et produkt, stoler jeg mer på den ene, enn på en reklame for et produkt. Anonymkode: 76d20...019 Hun er sikkert bare sur fordi favoritten hennes kom så dårlig ut 😂 Anonymkode: 0221e...832
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #14 Skrevet 15. juli 2020 Tidlige sverget jeg til den billige på Rema, men så endret de den Nå syns jeg den fra Jacob's, kjøper på Meny er desidert best Anonymkode: d9842...87c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #15 Skrevet 15. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er sikkert bare sur fordi favoritten hennes kom så dårlig ut 😂 Anonymkode: 0221e...832 😂 Det er jo en alvorlig sak. Testen (som jeg velger å kalle det...🙈) er bra nok for meg ihvertfall 😊 Anonymkode: 76d20...019
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #16 Skrevet 15. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er dine kriterier for å kunne kalle det en test da? Hvis 56 har valgt hvilken de syns er best, mtp smaken på pesto, det mer enn bra nok til at jeg syns jeg har fått et pekepinn ihvertfall. Faktisk er det slik at hvis bare en av mine venner anbefaler et produkt, stoler jeg mer på den ene, enn på en reklame for et produkt. Anonymkode: 76d20...019 Mine kriterier for å kalle det en test er at det faktisk ER en test, ikke en spørreundersøkelse. Det burde jo ikke være så vanskelig å skjønne. Den artikkelen inneholdt en test og en spørreundersøkelse blant tilfeldige lesere. To forskjellige ting. En test består gjerne av fagfolk eller en blanding av fagfolk og lekfolk som tester produkter ut fra gitte kriterier. En spørreundersøkelse av den typen nederst i denne artikkelen spør kun etter tilfeldige menneskers personlige mening uten spesielle kriterier. Jeg sa ikke at ikke spørreundersøkelsen er interresant. Min kommentar Var ment å stadfeste at den smaks-meningsmålingen ikke hadde noe med testen i artikkelen å gjøre. Anonymkode: 61ed4...ba7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #17 Skrevet 15. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er sikkert bare sur fordi favoritten hennes kom så dårlig ut 😂 Anonymkode: 0221e...832 3 timer siden, Anonym bruker skrev: 😂 Det er jo en alvorlig sak. Testen (som jeg velger å kalle det...🙈) er bra nok for meg ihvertfall 😊 Anonymkode: 76d20...019 ja, Jeg er skikkelig sur altså. Virkelig. 🤣 Min favoritt, Helios sin røde pesto, et ikke en gang med i testen. Anonymkode: 61ed4...ba7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #18 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: ja, Jeg er skikkelig sur altså. Virkelig. 🤣 Min favoritt, Helios sin røde pesto, et ikke en gang med i testen. Anonymkode: 61ed4...ba7 Er det så farlig hvordan den kommer ut i testen, eller om den er med i utgangspunktet? Det viktigste er vel av man syns det er god. De som teste er vel også i utgangspunktet folk som kan pesto og som er mer opptatt av at de skal smake riktig, enn at den skal smake godt.. Anonymkode: d9842...87c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #19 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det så farlig hvordan den kommer ut i testen, eller om den er med i utgangspunktet? Det viktigste er vel av man syns det er god. De som teste er vel også i utgangspunktet folk som kan pesto og som er mer opptatt av at de skal smake riktig, enn at den skal smake godt.. Anonymkode: d9842...87c Tror du må lese det jeg skrev en gang til, og kanskje ikke ta det så bokstavelig.., Mitt inntrykk var at de folka i den resten der ikke var spesielt mye opptatt av st pestoen skal snakke riktig, men mer opptatt av hvor mye fett, sukker og basilikum den inneholdt. Sunnhetstyrrani igjen med andre ord. Men man kjører mormat sett ikke i seg et helt glass alene, og pinjekjerner, olje og parmesan inneholder nødvendigvis en del fett, så for meg blir det litt søkt å bry seg om sånt om msn ikke spiser pesto hver eneste dag. Men det er nå meg da. Anonymkode: 61ed4...ba7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #20 Skrevet 16. juli 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det så farlig hvordan den kommer ut i testen, eller om den er med i utgangspunktet? Det viktigste er vel av man syns det er god. De som teste er vel også i utgangspunktet folk som kan pesto og som er mer opptatt av at de skal smake riktig, enn at den skal smake godt.. Anonymkode: d9842...87c Selve artikkelen med terningkastene var jo ikke basert på smak, men nederst kunne folk stemme over sin egen favoritt. Anonymkode: 76d20...019
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #21 Skrevet 16. juli 2020 Jeg syns Rema sin veganske pesto er den beste kjøpepestoen. Syns Barilla sin er direkte vond. Anonymkode: d3c82...fdf
Frida_22 Skrevet 16. juli 2020 #22 Skrevet 16. juli 2020 Coop smak er den allet beste du får i vanlig butikk. Meny har sikkert noen gode også, se etter de som har dyp grønn farge, biter av pinjekjerner og godt med oljelag på toppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå