Gå til innhold

Erfaringer med Hyundai Kona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en slik og vil dele litt? Hvordan er plassen? Vi har tenåringer og vil jo at de skal sitte greit i baksetet. Og vil det være plass til noen kofferter ol. i bagasjerommet? Eller en vaskemaskin el. hvis en legger ned baksetene? Ellers noe vi burde tenke på?

Anonymkode: 1de12...65e

Skrevet

Jeg har den, elektrisk. Liten bil, ja. Men vi er bare to i husstanden. Blir trangt med to voksne og to store barn i baksetet. Og lite bagasjerom. Men som pendlerbil fungerer den ypperlig!! Liten, sprek og med lang rekkevidde. Og grei pris. Jeg er meget fornøyd med min men vil ikke anbefale den som eneste bil for en familie på 4.

Anonymkode: d81d6...831

Skrevet

Vi skal kjøpe en så fort pengene strekker til. Rekkevidden er bra i forhold til pris hvis du sjekker div testet. Lite bagasjerom, men vi har store barn, så trenger ikke plass til vogn. Baksetene har anstendig plass. Vi har ungdom på 190 cm pluss, de får fint plass i baksetet (sammelignet med leaf er det rene danseplassen). Den har mye funksjoner som jeg mener er helt nødvendig i en ny bil. Adaptiv cruise. Varme og kjøling i seter. Ladeplate. Synkroniserer godt med mobil. God å kjøre. 

Anonymkode: 808d5...8ce

Skrevet

Vi har el-bilen. Har hatt den i over et år nå og er storfornøyd. Vi har tre barn. En på pute, en i bilsete og en uten. Litt liten bagasjeplass, men med takboks er det mer enn nok til oss. Elsker kjølingen/varmen i setene. Vi trenger knapt lade når vi kjører strekningen oslo-bergen, hadde bare  et lite ladestopp (under 30 min) nå i sommer.

Anonymkode: 33e6d...1d1

Skrevet

Takk! Vi har en til bil, men må ha en vi kan bruke hvis vi f.eks. skal på en liten weekend eller noe med to voksne og to ungdommer. 

HI

Anonymkode: 1de12...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...