Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Skal kjøpe nytt kjøleskap, og på noen er det sånn håndtak som gjør det lett å åpne kjøleskapet. Slik at det ikke blir vakum om du åpner døren igjen med en gang du har lukket den. Har sett på to kjøleskap. Det ene har sånn håndtak. Det andre har ikke det. Det som har sånn håndtak koster noen hundrelapper mer. Hvor viktig er det? Anonymkode: a5c28...cbd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare tull Anonymkode: f2ae5...e73 Er det? Ingen superviktig funksjon som man må ha? TS Anonymkode: a5c28...cbd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det? Ingen superviktig funksjon som man må ha? TS Anonymkode: a5c28...cbd Virker som du har klart deg uten så langt... Anonymkode: e9fc3...86d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det? Ingen superviktig funksjon som man må ha? TS Anonymkode: a5c28...cbd Nei, jeg har aldri hatt sånn håndtak. Ingen jeg kjenner heller. Helt unødvendig. Anonymkode: f2ae5...e73
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Jeg har aldri hørt om sånne håndtak, aner ikke om jeg har det på mitt engang Anonymkode: 5aa9f...05c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal kjøpe nytt kjøleskap, og på noen er det sånn håndtak som gjør det lett å åpne kjøleskapet. Slik at det ikke blir vakum om du åpner døren igjen med en gang du har lukket den. Har sett på to kjøleskap. Det ene har sånn håndtak. Det andre har ikke det. Det som har sånn håndtak koster noen hundrelapper mer. Hvor viktig er det? Anonymkode: a5c28...cbd Vi har ikke håndtak. Men vi fikk med en plastik dings som vi festet i dørkarmen for å forhindre vakuum. Ingen kjøleskap har sånn vakuum som du gjerne får i en fryser Anonymkode: eb157...530
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 Det er jo også sykt mange som har integrerte kjøleskap...uten håndtak.... hvordan tror du de lever med kjøleskapene sine? Anonymkode: eb157...530
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Ikke tenkt over det før, men nå går det opp for meg at vi har slikt kjøleskap. Ganske greit i grunn, men hadde også klart meg uten. Anonymkode: 64bd6...ddd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 Vi har sånn håndtak. Kjekt, men ikke livsnødvendig. Anonymkode: 8aeab...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå