Anonym bruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Jeg skal ikke ha mens før om 6 dager-ish. (Går ikke på prevensjon) Men den er sånn noenlunde regelmessig. Har app på tlf, og den stemmer stort sett, +- 1 dag gjerne. Nå er det 8 dpo, jeg aner ikke når man kan teste positivt på graviditetstest.... Men jeg skulle på do, og nå var det en del blod i trusa!! 🧐 For 2 dager siden var jeg skikkelig uvel, kvalm. Tenkte jo nesten det kunne være morgenkvalme?! 😅 Og så dette nå i dag.. Kan det henge sammen? Typ en tidlig spontanabort, om det i det hele tatt kalles det før forventet mens 😂🤷🏼♀️ jeg aner ikke... Men syns det var så rart å skulle få mens nå?! Andre som plutselig har ganske uregelmessig mens? Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, Pobie skrev: Festeblødning? Kan det være det 8 dpo?! Jeg hakke peiling. Skal sies at vi ikke har prøvd å bli gravide.. Men vet jo aldri når jeg ikke går på noe!! 🧐 Anonymkode: c5799...9b2
Pobie Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 Jepp, helt vanlig med festeblødning mellom 8-12 dpo.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, Pobie skrev: Jepp, helt vanlig med festeblødning mellom 8-12 dpo. Oi.. Ja, da får man bare vente og se 😅 Tusen takk for svar!! Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 Oppfølgingsspørsmål; Leste noe om at festeblødning kunne forveksles med mens! Men gjelder dette i mengde og lengde? For virker som det ikke kommer noe mer enn det i sta 🧐😂 Var i alle fall ikke noe nevneverdig på tampongen..... Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 Det er vel bare å ta en test så får du svar :) Anonymkode: 4f214...675
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel bare å ta en test så får du svar Anonymkode: 4f214...675 Men slår de ut så tidlig? Husker sist så fikk jeg først svak strek typ 1 uke etter forventet mens.. Nå er jeg vel 8 dpo 🤷🏼♀️😅 Kan ikke dette! Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Skrevet 5. juli 2020 Tok forresten en sånn ‘tidlig-test’ på morgenen i dag. Den var negativ. Og ikke noe mer blod 😅 Så da aner jeg ikke hva det kan ha vært.. Hehe Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #10 Skrevet 5. juli 2020 Nå maser jeg fælt, men litt brun utflod i dag?! Normalt? Dette er sikkert helt ufarlig 😂 Men undrer meg grønn.... Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Og litt friskt igjen i dag 😂😂🆘❌🤷🏼♀️ Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 6 minutter siden, Pobie skrev: Jeg holder en knapp på festeblødning Selvom jeg tok sånn tidlig test ca 6 dager før forventet mens? 😯 (negativ) Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 Tok en til nå, 4 dager før forventet mens! (95% sikker står det da) Anonymkode: c5799...9b2
Pobie Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 Testen er ikke nøyaktig før den dagen du venter mensen, til tross for at det står de kan taes 6 dager før. Det tar hvertfall 3-4 dager minimum fra embryoet fester seg før det er nok hCG til at en test kan påvise det.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #16 Skrevet 6. juli 2020 30 minutter siden, Pobie skrev: Testen er ikke nøyaktig før den dagen du venter mensen, til tross for at det står de kan taes 6 dager før. Det tar hvertfall 3-4 dager minimum fra embryoet fester seg før det er nok hCG til at en test kan påvise det. Shit pomfrit! Da får vi se om mensen kommer på fredag da 😅 Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 Har aldri fått en positiv test før mensen. Og jeg har snart 5 kids😅 på dei 2 siste nå so har jeg ikke fått positiv før ei uke etter forventa mens. Anonymkode: cbd26...8f5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #18 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har aldri fått en positiv test før mensen. Og jeg har snart 5 kids😅 på dei 2 siste nå so har jeg ikke fått positiv før ei uke etter forventa mens. Anonymkode: cbd26...8f5 Oi, såpass 🙊 Nå har det kommet enda mer blod i dag, så det kan jo være mensen som har kommet tidligere?! Jeg aner virkelig ikke 😂 Så et sted at festeblødning kan forveksles med mensen, men betyr det at man kan ha vanlig mensblødning i nærmere ei uke? 😂🆘🤷🏼♀️ Jeg blir SPRØØØØ!! Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #19 Skrevet 6. juli 2020 8 minutes ago, Anonym bruker said: Oi, såpass 🙊 Nå har det kommet enda mer blod i dag, så det kan jo være mensen som har kommet tidligere?! Jeg aner virkelig ikke 😂 Så et sted at festeblødning kan forveksles med mensen, men betyr det at man kan ha vanlig mensblødning i nærmere ei uke? 😂🆘🤷🏼♀️ Jeg blir SPRØØØØ!! Anonymkode: c5799...9b2 Nei, festeblødning er ikke veldig vanlig og ikke rikelig. Anonymkode: 2813d...182
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #20 Skrevet 6. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, festeblødning er ikke veldig vanlig og ikke rikelig. Anonymkode: 2813d...182 Da er det sikkert bare mensen? Vet ikke hva rikelig vil si, da jeg har veldig lite mens.. Det rare er jo liksom at det kom litt blod lørdag, brun utflod i går og på morgenen, og nå blod igjen 🤷🏼♀️😂 Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #21 Skrevet 6. juli 2020 Det er så jævlig å ikke vite.. Dette er altoppslukende! 😩 Er sikker på at jeg skaper ‘gravidsymptomer’ underveis i ventetiden.... Leste nå: • Festeblødning kan vare opp til et par dager. • Mengden blod i en festeblødning kan være fra bitte litt til en blødning som er tydelig, men som regel ikke like sterk som en mens. • Slik ser du forskjell på en festeblødning og en vanlig mens: Du ser forskjell i forhold til mengde og tidspunktet den kommer på, mensen kommer hos de fleste senere i syklusen enn festeblødningen og mensen er kraftigere hos de aller fleste. Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #22 Skrevet 6. juli 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, såpass 🙊 Nå har det kommet enda mer blod i dag, så det kan jo være mensen som har kommet tidligere?! Jeg aner virkelig ikke 😂 Så et sted at festeblødning kan forveksles med mensen, men betyr det at man kan ha vanlig mensblødning i nærmere ei uke? 😂🆘🤷🏼♀️ Jeg blir SPRØØØØ!! Anonymkode: c5799...9b2 Jeg vet ikke tror jeg aldri har hatt festeblødning engang🙈 men har du mensmurring da? Anonymkode: cbd26...8f5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #23 Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke tror jeg aldri har hatt festeblødning engang🙈 men har du mensmurring da? Anonymkode: cbd26...8f5 Nei! Ikke noe murring. Har ikke noe menssmerter til vanlig heller.. 🧐 Husker liksom ikke om jeg pleier å ha murring..? Haha, uff Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #24 Skrevet 6. juli 2020 Det er jo blod i hver tampong jeg bytter, så da kan jeg vel kanskje slå meg til ro med at det bare er tidlig mensen/hormonforstyrrelser eller noe?? 😅 Fy søren, uvisshet er noe dritt.. Anonymkode: c5799...9b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #25 Skrevet 6. juli 2020 Skjønner at du blir sprø av dette, hadde jeg også blitt! 😉 Men om det ikke blør veldig mye, eller mindre enn vanlig da, så må du jo bare teste igjen. (Jeg innrømmer det - jeg synes sånne tråder er kjempespennende!) Har ikke opplevd festeblødning selv, så er ikke mye til hjelp der... Anonymkode: 2c697...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå