Gå til innhold

Hva heter sønnen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fantastisk navn. Jeg hadde såååå lyst på det navnet, men mannen var ikke enig 😞 Ble Adam isteden da, fornøyd med det 🙂

Anonymkode: caa51...05b

Tusen takk 🤗 ja vi er veldig fornøyde. Vi slet veldig med guttenavn. Vi har ulik smak jeg har god og han ikke ( i følge meg) Arthur var det eneste vi begge virkelig likte og vi angrer ikke. Han kler det godt. Alle har hørt navnet, selvom det ikke er veldig vanlig.

Adam likte jeg godt, men der var mannen skeptisk 🤣

5 timer siden, Juliea Ruler skrev:

Tusen takk 🤗 ja vi er veldig fornøyde. Vi slet veldig med guttenavn. Vi har ulik smak jeg har god og han ikke ( i følge meg) Arthur var det eneste vi begge virkelig likte og vi angrer ikke. Han kler det godt. Alle har hørt navnet, selvom det ikke er veldig vanlig.

Adam likte jeg godt, men der var mannen skeptisk 🤣

Siterer deg: Vi har ulik smak jeg har god og han ikke ( i følge meg) - haha, jeg mener det samme, jeg har god smak, han ikke. Han likte egentlig ikke Adam så godt heller, men han ga meg to valg til den andre gutten (tvillinger) som ikke jeg like noe særlig. Vi hadde da prøvd å bli enige om navn i månedsvis, men vi har såååå forskjellige navnesmak at vi plukket ut 2 navn hver og den andre måtte velge en av de (haha, vet ikke hva vi hadde gjort hvis ikke det var 2 barn) Med jentene var det lettere å bli enige om navn.

Anonymkode: caa51...05b

• 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...