Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Liker filmer, serier og dokumentarer. Må også ha en dose nyheter. Hvis jeg har Sumo, kan jeg da se nyhetene? Er det mulig å få Nrk kanalene? Nå betaler jeg 677.- pr mnd for Start og Getbox II. Har da HBO inkludert og har valgt Viaplay med poeng. Noe som hadde kostet meg 228.- Har også Netflix. Lønner det seg å velge div streaming istedet? Må da ha Sumo, Dplay, HBO, VIaplay, Netflix og helst Nrk. Skulle gjerne hatt FOX. Er den i noen av disse? Ser ikke mye på tv på denne årstiden, men i vinterhalvåret blir det endel da jeg er mye alene. Anonymkode: bddc6...319
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Jeg vurderer å bytte til Strim, da kan jeg si opp alt annet jeg har og få alt sammen for 299 kr i måneden. Jeg er også dritt lei av Get. Anonymkode: 82936...192
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vurderer å bytte til Strim, da kan jeg si opp alt annet jeg har og få alt sammen for 299 kr i måneden. Jeg er også dritt lei av Get. Anonymkode: 82936...192 Jeg streamer mye, og har derfor sumo, dplay, Netflix, Viaplay, hbo nordic og Apple TV i tillegg til NRK appene. Tenkte Strim kunne være bra, så byttet Viaplay, dplay og sumo med strim. Synes det er elendig. Mye av innholdet blir som lineær TV. Hvis man liker å se til egenbestemete tider, er det helt umulig, så jeg har byttet tilbake. Anonymkode: 167ac...72e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Vi har en Apple TV på hver TV, og har kun streaming. Alt på NRK har du tilgang til gratis. Ellers varierer vi litt. I perioder har vi sumo, noen ganger har vi dplay. Nå har vi både Viaplay, Netflix og HBO, men vanligvis har vi en eller to av dem, og varierer hvilke. Du har tilgang til alt som går på TV, også nyheter, når du f.eks. har et sumo-abonnement. Men sumo-appen er dårlig og jeg synes kvaliteten på innholdet også er for dårlig. Jeg er glad i NRK sine nyhetssendinger, og de ligger alltid lett tilgjengelig i NRK-appen. Anonymkode: 73888...161
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 Jeg går mot strømmen og heier på Get. TV2 blir dyrere og dyrere og dårligere og dårligere. Vi har Get og kan se det meste vi vil når vi vil, enten ved å ta opp ting vi vet at vi har lyst til å se, eller ved å bla tilbake i programmet og se om det er noe vi har lyst til å se eller ved å plukke opp ting fra arkivet. Anonymkode: e00bd...806
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 Jeg ønsker at alt var tilgjengelig på en app, heller enn mange forskjellige apper. Og at det var mulig å spole frem og tilbake noen timer, som på NRK. Anonymkode: 4408f...289
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Liker filmer, serier og dokumentarer. Må også ha en dose nyheter. Hvis jeg har Sumo, kan jeg da se nyhetene? Er det mulig å få Nrk kanalene? Nå betaler jeg 677.- pr mnd for Start og Getbox II. Har da HBO inkludert og har valgt Viaplay med poeng. Noe som hadde kostet meg 228.- Har også Netflix. Lønner det seg å velge div streaming istedet? Må da ha Sumo, Dplay, HBO, VIaplay, Netflix og helst Nrk. Skulle gjerne hatt FOX. Er den i noen av disse? Ser ikke mye på tv på denne årstiden, men i vinterhalvåret blir det endel da jeg er mye alene. Anonymkode: bddc6...319 Vi har gått over til kun streaming via Apple-TV. Vi har NRK (gratis, kan spole tilbake noen timer), Tv2 Sumo, Dplay, Viaplay og Netflix. Viaplay har en del fra FOX mener jeg. Hvis vi mangler noe vi vil se på kan vi kjøpe det via iTunes (heter det det lengre?). Det som er genialt for oss er at vi kan pause og starte pakkene når vi vil! Nå om sommeren ser vi knapt på tv og har stoppet de fleste abonnementene. På høsten ser vi an hvilken tjenester vi trenger. Er det noen serier på Tv 2 vi kan tenke oss å se og har vi tid til det nå? Hvis det f.eks er flere serier på NRK vi ønsker å se, så kan vi se de på NRK først og starte Tv2 Sumo senere på høsten/nyåret. Nå er det f.eks flere serier jeg ønsker å se på HBO, men jeg "samler opp" og starter en ny periode der når jeg er ferdig med det jeg ser på nå på Netflix. Nå ser ikke vi så mye på tv generelt da hverdagen er meget hektisk. Så for oss fungerer dette fint. Skal man ha "alle" tjenestene tilgjengelig hele tiden blir det fort 500 kr ++ hver mnd og da lønner det seg kanskje å heller ha en tv-tjeneste. Anonymkode: cbd18...129
Elizabeth Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 (endret) Klarer meg fint med chromecast. Bruker Netflix, dplay, HBO, sumo og viaplay. Og NRK som alle kan ha. Jeg og noen venner byttelåner kanaler, så vi trenger ikke å betale for alt. Selv velger jeg chromecast over Apple, mye billigere, enklere å bruke, og mye mindre tull med, men det er noe hver enkelt må føle seg frem til selv. Endret 30. juni 2020 av Elizabeth89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå