Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Vi må finne på noe gøy for 4 åring og 2 åring i ferien. Vurderer Namsskogan men noen med erfaringer fra denne parken? Hvor lang tid burde man sette av til parken? Eller er det noen som har andre favoritter som ikke er alt for langt å kjøre fra Trondheim? Vi kan kjøre i 4-6 timer ca 😊 Del gjerne feriefavoritter med barn i samme alder! ☀️ Anonymkode: 2ec7b...185
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Min erfaring er at en 4-åring og en 2-åring kan ha det like gøy en dag på tur i skogen, på stranda eller telte på en camping med andre barn og en lekeplass... De har ikke så stort utbytte av en park, som litt større barn. Jeg ville ha venta noen år. Men det er jo bare min mening 😊 Anonymkode: 76a48...dde
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi må finne på noe gøy for 4 åring og 2 åring i ferien. Vurderer Namsskogan men noen med erfaringer fra denne parken? Hvor lang tid burde man sette av til parken? Eller er det noen som har andre favoritter som ikke er alt for langt å kjøre fra Trondheim? Vi kan kjøre i 4-6 timer ca 😊 Del gjerne feriefavoritter med barn i samme alder! ☀️ Anonymkode: 2ec7b...185 Namskogan er helt fantastisk park. Kjedelig vei å kjøre, men parken er verdt det. Vi er der hvert år selv nå med ungene på 15 og 11 år. Hunderfossen er vel ca like langt unna, men anbefaler dere i såfall å reise dit først, for dere kommer til å bli skuffet om dere reiser dit etterpå. Prisen i Hunderfossen er helt horribel . Anonymkode: 30ffc...ade
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Namsskogan er en utrolig koselig familiepark. Ta gjere med mat selv og grill der. Vær med på matingsrundene av dyrene å beregn en dag der. Min 14 åring med venner vil dit ennå spesielt pga klatreparken😊 Bob banen er også bpopulær for store og små👍 Anonymkode: c2579...07f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Namskogan er helt fantastisk park. Kjedelig vei å kjøre, men parken er verdt det. Vi er der hvert år selv nå med ungene på 15 og 11 år. Hunderfossen er vel ca like langt unna, men anbefaler dere i såfall å reise dit først, for dere kommer til å bli skuffet om dere reiser dit etterpå. Prisen i Hunderfossen er helt horribel . Anonymkode: 30ffc...ade Vi var i Hunderfossen og Lilleputthammer i fjor. Eldste på 3 år da storkoste seg i Hunderfossen, Lilleputthammer synes vi var en tragedie og helt sinnsykt overprisa 🙈 Hadde lyst å prøve noe annet enn Hunderfossen i år, og en park som passer begge barna derfor tenkte vi på Namsskogan. Hvordan er overnattingsmulighetene der? Er det bare et sliten hotell og hytter/camping? 😬 HI Anonymkode: 2ec7b...185
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 Jeg liker ikke campingen på Trones(Namsskogan) men har ligget på Harran camping som ligger litt unna. Koselig der syns jeg😊 Eller man kan ligge på hotell i Namsos men da må man kjøre 1.5 t for å komme til parken😉 Rockehotellet er flott eller man kan ligge på Tinos hotell som er svært koselig. Et besøk i Namsos kan kombineres med Oasen som er et svømmeanlegg inni et fjell😊 Anonymkode: c2579...07f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi var i Hunderfossen og Lilleputthammer i fjor. Eldste på 3 år da storkoste seg i Hunderfossen, Lilleputthammer synes vi var en tragedie og helt sinnsykt overprisa 🙈 Hadde lyst å prøve noe annet enn Hunderfossen i år, og en park som passer begge barna derfor tenkte vi på Namsskogan. Hvordan er overnattingsmulighetene der? Er det bare et sliten hotell og hytter/camping? 😬 HI Anonymkode: 2ec7b...185 Overnatting er dessverre veldig trist. Hotellet er tragisk. Evt ta med dere telt. Tror nok dere kommer til å like parken. Anbefaler å være med på foringsrundene for å få sett alle dyrene. Anonymkode: 30ffc...ade
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker ikke campingen på Trones(Namsskogan) men har ligget på Harran camping som ligger litt unna. Koselig der syns jeg😊 Eller man kan ligge på hotell i Namsos men da må man kjøre 1.5 t for å komme til parken😉 Rockehotellet er flott eller man kan ligge på Tinos hotell som er svært koselig. Et besøk i Namsos kan kombineres med Oasen som er et svømmeanlegg inni et fjell😊 Anonymkode: c2579...07f Tusen takk for info, det hørtes ut som vi kunne kombinert med en tur i parken ja! 😊👌🏻 HI Anonymkode: 2ec7b...185
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Overnatting er dessverre veldig trist. Hotellet er tragisk. Evt ta med dere telt. Tror nok dere kommer til å like parken. Anbefaler å være med på foringsrundene for å få sett alle dyrene. Anonymkode: 30ffc...ade Takk, da må vi finne noe annet enn hotellet. På ferie liker jeg at overnattingsstedet er fint, kjedelig å betale masse penger for et sliten, kjipt sted synes jeg 🙈 HI Anonymkode: 2ec7b...185
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk, da må vi finne noe annet enn hotellet. På ferie liker jeg at overnattingsstedet er fint, kjedelig å betale masse penger for et sliten, kjipt sted synes jeg 🙈 HI Anonymkode: 2ec7b...185 Dere har mulighet til å ligge i parken i gammer og da får dere også gå i parken etter stengetid. Vi var der i fjor, lå i hytte på campingen som var helt grei. Med lekeplass i midten. Vi hadde to dager i parken. Den ene dagen fulgte vi tidene for mating. Den andre gikk vi for oss selv. Begge dager var like fine 😊 Anonymkode: 31ea9...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå