Gå til innhold

Når slutter barna å hoppe på trampoline? (Alder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny trampoline til ungene. Nå er de 12 og 8. Vi er usikre på om vi skal kjøpe en som «holder i 5 år» eller om vi skal klinke til å kjøpe en som kan justeres etter vekt og « holder i 10 år». Pris er 8 000 eller 12 000. 

HVor lenge kommer eldstejenta til å være interessert i å hoppe tror dere? Hopper deres 15-18 åringer?

Anonymkode: 250df...5d5

Skrevet

Veldig lite. Har to gutter på 16 og 19 år og de kan av og til hoppe litt for gøy, men det blir en gang eller to i løpet av sesongen.

13-åringen hopper derimot veldig mye, så jeg synes det er verdt det, å ha en dyr trampoline altså. De hopper jo alltid her, for her er det så god sprett og så god trampoline, de hopper sjelden hos andre som har dårligere trampoliner. Når de blir så store er forskjellen på spretten veldig stor på en billig og en dyr trampoline. En 5-6 åring merker ikke forskjell, det er gøy uansett, men jo eldre de blir jo bedre merker de forskjellen.

Jeg tenker at all investering i fysisk aktivitet er verdt pengene ;) Dagens unge sitter for mye rolig.

Anonymkode: 06bd9...84f

Skrevet

Både 15- og 16-åringen hopper. Masse. Spenst og koordinasjon, del av treningsprogrammer deres. Og som lek og avkobling også, selvfølgelig. 

Anonymkode: 0cbe1...c86

Skrevet

Tja.. mamma hopper fremdeles i en alder av 65. Jeg hopper. Barna hopper. Nabojenta på 17 hopper. Det kommer jo an på hva man liker.

Anonymkode: 5a145...086

Skrevet

Hun på snart 14 kjøpte seg akkurat ny trampoline, den er flittig i bruk👍🏻

Skrevet

Han på 15 hopper sikkert 2 timer hver dag, broren på 10 nesten like mye. Jeg bruker den også i blant, veldig god trening😊 Har dyr og ekstra stor trampoline, vel verdt investeringen.

Anonymkode: 09e19...5d9

Skrevet

Lite i bruk her, 10 og 13 år.

Anonymkode: 70db5...3c5

Skrevet

Han på 17 år hoppet mye, men måtte slutte fordi han ble for stor fysisk selv om vi hadde en stor trampoline i god kvalitet. Her blir den brukt mer av 15-åringen enn 10-åringen.

Anonymkode: e2abe...9c7

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal kjøpe ny trampoline til ungene. Nå er de 12 og 8. Vi er usikre på om vi skal kjøpe en som «holder i 5 år» eller om vi skal klinke til å kjøpe en som kan justeres etter vekt og « holder i 10 år». Pris er 8 000 eller 12 000. 

HVor lenge kommer eldstejenta til å være interessert i å hoppe tror dere? Hopper deres 15-18 åringer?

Min 21-åring hopper fortsatt av og til ...

Anonymkode: 760c2...6bd

Skrevet

Jentene mine på 13 og 15 bruker den fortsatt, men jeg og mannen hopper ikke så mye mer. Vi ga oss da vi var ca 50.

Anonymkode: 59148...42a

Skrevet

Hi her

Tusen takk for tilbakemeldingene! Selv om det selvsagt er individuelt er det fint å se at mange bruker trampolinen lenge. Våre barn er veldig ivrige på det nå, øver triks osv, men de liker best å hoppe hos venner da vår gir dårlig sprett. 

Da tror jeg vi klinker til og kjøper den dyreste.

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

14-åringen min hopper nesten daglig. Etter vi kjøpte stor, dyr trampoline (5m, NORTH) har han avansert veldig, og kan blant annet dobbel frontflip, backflip med og uten halvskru, flikflak mm. Han lærer mye videre til søsknene på 8 og 11 også. På den gamle europris-trampolina vi hadde før var det lite progresjon og den ble ikke så mye brukt. 

Jeg ville kjøpt med god størrelse og kvalitet, så blir den brukt i tenårene også👍🏻

Anonymkode: 28f77...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...