Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Føler meg for gammel og uten venner når jeg ser på snap storyer og Instagram osv. Alle ser så happy ut, mange venner, gøye aktiviteter osv... her sitter jeg.. Er det flere som meg? Har ikke lyst å bare droppe sosiale medier heller.. what to do? Anonymkode: c882d...298
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Jeg droppet det for fem år siden. Ganske abstinens i to uker, men det at jeg faktisk fikk abstinenser gjorde meg bare enda mer bestemt på å kutte det ut. Og etter det har det stort sett bare vært deilig. Javel, jeg går glipp av noen ting. Men jeg slipper alle disse glansbildeoppdateringenen som altfor mange har, uansett hvordan de faktisk har det. Jeg slapp alle skryteinnleggene og -bildene. Å slippe å se dette var en befrielse, for jeg slapp å sammenligne meg med andre hver eneste dag. Anonymkode: 93997...07d
beef sister Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Det er jo bare å slette sosiale medier, men det lureste er vel heller å jobbe med å ikke sammenligne deg med alle andre. Hvis du vil ha flere mennesker og aktiviteter i livet ditt, kan du jo jobbe med det også. Du får starte med å invitere/ta initiativ til ulike aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Føler meg for gammel og uten venner når jeg ser på snap storyer og Instagram osv. Alle ser så happy ut, mange venner, gøye aktiviteter osv... her sitter jeg.. Er det flere som meg? Har ikke lyst å bare droppe sosiale medier heller.. what to do? Anonymkode: c882d...298 Da gjør du det. Anonymkode: ce6ce...2ab
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Eller så byrjar du å legge ut snappar og bilder dei gangane du faktisk er på tur, i selskap eller når du har ei fin rose i hagen. Så skjønnar du at dei andre som legg ut bilder faktisk tek den eine augenblinken der alt stemmer, inkje alle dei a dre dagane. Også kan du jo sjå kor mange som legg ut interessante og fine bilder kvar dag. Det er ikkje mange, men det følest jo som at alle har det bra heile tida når det er så mange som deler sjølv om kvar enkelt sjeldan legg ut noko. Evt slette heile greia, trur eigentleg ikkje du går glipp av noko! Anonymkode: 3a9b5...ab0
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Føler meg for gammel og uten venner når jeg ser på snap storyer og Instagram osv. Alle ser så happy ut, mange venner, gøye aktiviteter osv... her sitter jeg.. Er det flere som meg? Har ikke lyst å bare droppe sosiale medier heller.. what to do? Anonymkode: c882d...298 Jeg har ingen sosiale medier, det er jo bare selvpining Anonymkode: c6c09...0c8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Føler meg for gammel og uten venner når jeg ser på snap storyer og Instagram osv. Alle ser så happy ut, mange venner, gøye aktiviteter osv... her sitter jeg.. Er det flere som meg? Har ikke lyst å bare droppe sosiale medier heller.. what to do? Anonymkode: c882d...298 Jeg føler det på samme måten som deg i kveld. Så akkurat bilder fra en jentekveld med mange av mine gode venninner. Føler veldig på at jeg ikke ble invitert, og er rett og slett ganske lei meg. Jeg har innimellom tenkt at jeg skal fjerne Facebook, men det er vanskelig når alt av skole- og idrettsting blir lagt ut der. Godt å høre at vi er flere selv om det ikke er hyggelig å være i denne situasjonen. God kveld videre HI 😘 Anonymkode: f8390...c76
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Skrevet 27. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Føler meg for gammel og uten venner når jeg ser på snap storyer og Instagram osv. Alle ser så happy ut, mange venner, gøye aktiviteter osv... her sitter jeg.. Er det flere som meg? Har ikke lyst å bare droppe sosiale medier heller.. what to do? Anonymkode: c882d...298 Dropp dem da. Anonymkode: 7afb9...5da
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #9 Skrevet 27. juni 2020 Synes egentlig dette er ett ganske interessant emne. Dette er nok ett mye større samfunns problem en man tror. Jeg selv husker veldig godt tiden før sosiale medier. Jeg må si at den gangen savnet jeg det ikke for å si det sånn. Jeg ser hva mine ungdommer går igjennom på snap feks. Det er ikke lett å være ungdom i dag. Sosiale medier mener jeg, burde forsvinne. De skaper ofte store vansker for folk som Ts. Det er ikke rart at psykisk sykdom har økt slik de siste årene. Anonymkode: e00e9...538
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 Hvis det fører til at du blir lei deg, bør du slette. Jeg var syk en lengre stund og da var det ubehagelig å se at "alle" andre hadde det gøy og var sosiale. Når jeg nå er friskere, skjermer jeg meg likevel en del. Er ikke veldig sosial av meg, krever mye energi å være med andre, foretrekker en rolig kveld hjemme. Likevel kan man få følelsen av å gå glipp av noe, men hvis jeg ikke jobber mer for å leve et sånt liv, kan jeg ikke klage. Anonymkode: a11c6...68c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #11 Skrevet 1. juli 2020 På 27.6.2020 den 23.24, Anonym bruker skrev: Jeg føler det på samme måten som deg i kveld. Så akkurat bilder fra en jentekveld med mange av mine gode venninner. Føler veldig på at jeg ikke ble invitert, og er rett og slett ganske lei meg. Jeg har innimellom tenkt at jeg skal fjerne Facebook, men det er vanskelig når alt av skole- og idrettsting blir lagt ut der. Godt å høre at vi er flere selv om det ikke er hyggelig å være i denne situasjonen. God kveld videre HI 😘 Anonymkode: f8390...c76 Sender deg en god klem. Godt vi er flere. Skjønner at du blir lei deg. Hi Anonymkode: c882d...298
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #12 Skrevet 1. juli 2020 På 28.6.2020 den 0.50, Anonym bruker skrev: Synes egentlig dette er ett ganske interessant emne. Dette er nok ett mye større samfunns problem en man tror. Jeg selv husker veldig godt tiden før sosiale medier. Jeg må si at den gangen savnet jeg det ikke for å si det sånn. Jeg ser hva mine ungdommer går igjennom på snap feks. Det er ikke lett å være ungdom i dag. Sosiale medier mener jeg, burde forsvinne. De skaper ofte store vansker for folk som Ts. Det er ikke rart at psykisk sykdom har økt slik de siste årene. Anonymkode: e00e9...538 Utrolig trist at det er sånn ! Ja. Vanskelig å være ungdom Anonymkode: c882d...298
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2020 #13 Skrevet 2. juli 2020 Hva er gleden med Snap? Der er man avhengig av å ta et bilde for å legge ut en historie.....selv har jeg aldri giddet å lastet ned appen og foruten at jeg må vente på at andre har publisert bilde av maten før man kan begynne å spise så merker jeg veldig lite til det. Facebook har jeg men følger så mange teite grupper at jeg nesten aldri ser hva venner legger til. Ser at mine 5 siste bilder er kun av ulike drinker 😂 ..... er vel ikke lenge før jeg får brosjyrer fra anonyme alkoholikere. Før jul så kan jeg gjerne dele bilder av en jævla rotete stue så kan andre også senke skuldrene litt. Jeg bruker også Facebook for å sjekke hva som skjer rundt meg slik at jeg kan være sosial. Instagram har jeg og poster vel der 2-3 ganger i halvåret. Igjen bare masse bilder, men deltar på noen konkurranser der. Jo mindre man er på sosiale media jo mer ser man nok at man i grunn ikke går glipp av noe spesielt. Anonymkode: 96dbe...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå