Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Er det et godt stoff i sommervarmen? Puster det? Jeg hører mange si at bomull er best i varmen, men ikke alltid så lett å finne plagg som sitter fint på meg. Kan ikke så mye om stoffer, har ikke så god råd heller, men vil se bra ut og ikke "tacky" i varmen. Anonymkode: 7f8f6...9f7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det et godt stoff i sommervarmen? Puster det? Jeg hører mange si at bomull er best i varmen, men ikke alltid så lett å finne plagg som sitter fint på meg. Kan ikke så mye om stoffer, har ikke så god råd heller, men vil se bra ut og ikke "tacky" i varmen. Anonymkode: 7f8f6...9f7 Bambusviskose er nydelig på varme dager. Viskose viser ikke til en type fiber, men en produksjonsprosess. Så det vil avhenge av hva viskosen er laget av. Anonymkode: 9cf82...a89
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Ren viskose er ganske lett og behagelig mot huden ja. Baksiden er at det kan nuppe veldig lett, min erfaring er at enten nupper plagget mye eller så holder det seg svært godt. Kommer nok an på typen fiber som er brukt som anonym over poengterer. Er generelt fornøyd med plagg av viskose jeg har kjøpt gjennom zalando. Anbefaler deg også å være på utkikk etter lin. Det trenger ikke være dyrt og er virkelig nydelig på varme dager. Anonymkode: a0c6d...790
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Takk for svar, hvordan finner man ut hva viskosen er laget av, som ofyest står det bare viskose. Hi Anonymkode: 7f8f6...9f7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar, hvordan finner man ut hva viskosen er laget av, som ofyest står det bare viskose. Hi Anonymkode: 7f8f6...9f7 Hva det er laget av er neppe så viktig, det er nok mer avgjørende hvordan stoffet er laget, hvordan trådene er spunnet osv. Det er ikke mye av råmaterialet igjen i feridg produkt. Du kan kjenne på stoffet om det kjennes solid ut, men det er vanskelig å vite sikkert dessverre. Anonymkode: 45342...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå