Gå til innhold

Hvor mye penger må en familie på fire beregne på en dag i dyreparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Kr. Sand?

Anonymkode: bdc1d...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inngangsbilletter+ 800 totalt til mat og is

Anonymkode: c3c24...322

Skrevet

Det er egentlig  veldig varierende .

En kan gjøre det enkelt men dyrt .då kjøpe en all mat og drikke osv i parken ..

Nokon tar med seg endel niste og drikke og sparer masse peng på det .

Nokon kjøper mykje til barna , alt fra is, bamser osv andre ingenting .

Så er litt vanskelig å sei ☺

Anonymkode: a18c8...a4d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er egentlig  veldig varierende .

En kan gjøre det enkelt men dyrt .då kjøpe en all mat og drikke osv i parken ..

Nokon tar med seg endel niste og drikke og sparer masse peng på det .

Nokon kjøper mykje til barna , alt fra is, bamser osv andre ingenting .

Så er litt vanskelig å sei ☺

Anonymkode: a18c8...a4d

Tror ikke det er lov å ha med egen mat nå?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det er lov å ha med egen mat nå?

Hvorfor skal ikke være lov??

Anonymkode: 87995...9fe

Skrevet

Jeg har lest gjennom alle smittevernstiltakene til dyreparken nå,å det står ikke at det ikke er lov å ta med egen mat. Så da går jeg utifra at en kan ta med egen mat.

Skrevet

Takk for svar. Hi

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lest gjennom alle smittevernstiltakene til dyreparken nå,å det står ikke at det ikke er lov å ta med egen mat. Så da går jeg utifra at en kan ta med egen mat.

https://www.dyreparken.no/ofte-stilte-sporsmal/kategori/mat/#innhold

Kan jeg ta med egen mat i Dyreparken?

Ja, såklart! Man kan ta med det man ønsker av mat og drikke. Vi har flere koselige plasser rundt om i Parken hvor dere kan nyte medbragt mat.

Merk at det ikke er tillatt å grille i Parken.

Anonymkode: 3cc3a...820

Skrevet

Du trenger ikke bruke en krone etter at du har betalt inngangsbilletten. Å kjøpe masse dill og godis er selvfølgelig et eget valg 

Anonymkode: 7c893...5aa

Skrevet

ALLE AKTIVITETER I dyreparken er GRATIS bare man er innenfor porten. 

Man betaler KUN der man får fysiske ting tilbake. Eks. Spillebordet, kiosk osv. 

Vi er der sikkert 25 ganger i året uten å kjøpe ingenting, mens andre ganger får ungene spille litt, eller kjøpe middag og is. Vi tar fort med brødskiver og tar kveldsmat der.

Anonymkode: 312b2...473

Skrevet

200,- utenom. Det dekker inn en diger is til hver. Og noe mer bruker vi ikke. Har med mat og drikke - det er dyrt og dårlig å kjøpe der. 

Anonymkode: 0963f...39d

Skrevet

Jeg ville beregnet 1000 kr. Når en først er i dyreparken er det kjekt å kunne kose deg der med å kunne kjøpe is,kjøpe iskald drikke istedenfor for lunken drikke du tar med. Kunne kose seg med de gode kanelbollene de selger der,å kunne spise middag der.

Skrevet

Vi syns maten i dyreparken er både rimelig og god. Vi tar ofte med matpakke til ett måltid, og kjøper middag og is i tillegg. 800 holder til det. 
sammenlignet med Tusenfryd der maten er søppel og kjempedyr, liker vi dyreparken veldig godt.

Anonymkode: f809f...9d3

Skrevet

Hi her, hvor mye koster inngangsbilletter for tre voksne og et barn?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, hvor mye koster inngangsbilletter for tre voksne og et barn?

1966 kroner dersom dere bare skal i selve dyreparken en dag, 2446 fir to dager. 
2566 kroner dersom dere skal i både dyreparken og badelandet en dag, 3046 for to dager. 

Hvis dere skal se kaptein Sabeltann-show også koster de billettene 599 per person (både barn og voksne)  i tillegg, så vidt jeg forstår ut fra hjemmesiden. 

så det er skikkelig «gratis» alt der inne...

Anonymkode: cc3c5...22d

Skrevet

Takk for svar og langt ifra gratis!! Hi

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar og langt ifra gratis!! Hi

Du trodde ikke inngangsbilletten var gratis 🤔jeg gikk ut fra at spørsmålet var hvor mye man må beregne å bruke mens man er i parken. 

Vi har alltid med kjølebag med drikke og niste, og så kjøper vi is og bakevarer i Hakkebakkeskogen. Bruker sikkert rundt 500 kr på en fam på fire, pluss ev ræl i gavebutikkene. 

Anonymkode: 4e2dd...590

Skrevet
On 6/27/2020 at 1:42 PM, Anonym bruker said:

i Kr. Sand?

vi hadde med ca 10 000, og hadde nesten 3000 når vi var ferdig, synes det var greit og ha nok, vi spiste inni parken, er liksom en del av ferien og kose seg + at barna ville bli malt,kjøpte diverse i butikken der, is, snacks og diverse, nok en dag der og en dag på badeland, der brukte vi bare 4000kr

Anonymkode: 5917d...6c1

Skrevet

7000 og 4000 inni parken? Hallo 🙈 Jeg har nok ikke brukt så mye der på de 6.årene vi har hatt årskort, hvis du ser bort fra årskortene da 🤔 det koster 30 kr per spill i båtbasaren. Så om man har 2 unger og spiller 3 ganger hver så 180 kroner. Så koster det maks 500 kroner for middag, så regner du ca 300 på is og sukkerspinn. Om man kjøper suvenirer så koster jo det. Den dyreste bamsen koster nok noen 1000, men de fleste er mye billigere 😂  en super dag i parken klarer man fint med 2000. Men som sagt, vi er der ofte uten å betale noe.

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

7000 og 4000 inni parken? Hallo 🙈 Jeg har nok ikke brukt så mye der på de 6.årene vi har hatt årskort, hvis du ser bort fra årskortene da 🤔 det koster 30 kr per spill i båtbasaren. Så om man har 2 unger og spiller 3 ganger hver så 180 kroner. Så koster det maks 500 kroner for middag, så regner du ca 300 på is og sukkerspinn. Om man kjøper suvenirer så koster jo det. Den dyreste bamsen koster nok noen 1000, men de fleste er mye billigere 😂  en super dag i parken klarer man fint med 2000. Men som sagt, vi er der ofte uten å betale noe.

har man råd, ser jeg ikke problemet jeg

Anonymkode: 5917d...6c1

Skrevet

Vi var der nettopp. En dag, 2 voksne og 2 barn. Brukte rundt 4000,- utenom billettene. Det var varmt, så det gikk mye penger på drikke. 700,- for burgermeny til alle på piratprovianten. Pluss litt is, spill og suvenirer. 

Anonymkode: 71011...dc1

Skrevet

Vi bor i nærheten og har årskort. Vi bruker som regel bare penger til is. Har med en sekk med niste og drikke. 

Barna liker ikke å spise på spisesteder i parken. Når vi er der er det kjedelig å bruke en stor del av dagen på å sitte stille, bestille mat, vente på maten, spise, betale.... Det går fort en time, og når man kanskje bare er der en dag eller to i året er det så mye annet gøy å bruke den tiden på. 

Så hos oss foretrekker både små og store å sette seg ved en lekeplass og spise medbrakt😊👍🏻 Så handler vi heller is, slush eller sukkerspinn😉

Anonymkode: 50892...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...