Gå til innhold

Hva er rimelig lønnstillegg for en prosjektkoordinator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bachelorgrad med videreutdanning 60 studiepoeng og lang utdanning. Hva tenker du er rimelig å forvente som tillegg når jeg skal koordinere prosjekt? Ikke personal- eller budsjettansvar, men ansvar for fremdrift i gruppen, ansvarlig for prosjektets leveranser, ansvarlig for det psykososiale arbeidsmiljøet etc.

Anonymkode: 993f2...480

Skrevet

*lang erfaring

Skrevet

Det kommer nok veldig an på bransjen. Hos oss ville du i utgangspunktet ikke fått noen ting så lenge det ikke involverte personalansvar, men det ville gitt en fordel i konkurransen om lønnstillegg i vanlige lønnsforhandlinger i ettertid. (Offentlig sektor.)

Anonymkode: 75c33...ee1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kommer nok veldig an på bransjen. Hos oss ville du i utgangspunktet ikke fått noen ting så lenge det ikke involverte personalansvar, men det ville gitt en fordel i konkurransen om lønnstillegg i vanlige lønnsforhandlinger i ettertid. (Offentlig sektor.)

Anonymkode: 75c33...ee1

Takk for svar! Jeg får et tillegg på 25 000,-. Jobber i staten. 

Skrevet

Jobber også i det offentlige. Ingen tillegg. Har spesialistutdanning, 6år i tillegg til 5 års spesialisering. 20 års erfaring. 

Anonymkode: 5b7f6...e87

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jobber også i det offentlige. Ingen tillegg. Har spesialistutdanning, 6år i tillegg til 5 års spesialisering. 20 års erfaring. 

Anonymkode: 5b7f6...e87

Hm, da skjønner jeg at jeg skal være fornøyd.

Skrevet

Master og har en mellomlederstilling, pluss prosjektleder i et større prosjekt mellom stat og kommune. Ikke noe tillegg. 

Anonymkode: 9dfb7...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...