Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Del Skrevet 26. juni 2020 Flyreisen vår til utlandet ble i dag kansellert. Det har vi jo bare gått og ventet på egentlig, så for oss er ikke dette noe problem. Ifølge forbrukerrådet har man krav på refusjon av hele billettkostnaden ved kansellering. Jeg tok det derfor for gitt at vi vill få hele beløpet tilbake. Vi har imidlertid bestilt flybillettene gjennom et reisebyrå (Ticket). Derfor kan vi ikke sende krav om refusjon direkte til flyselskapet selv, men må gå via operatør. Nå sier Ticket at de gjerne kan kreve refusjon fra flyselskapet på våre vegne, men det vil koste oss 600 kr pr billett i gebyr? Det er totalt 3600 kr i gebyr! Kan de virkelig gjøre det? Jeg har kjøpt billetter via Ticket ganske mange ganger før. Dersom fly må bookes om etc pga kansellering fra flyselskapets side har det aldri vært snakk om at vi må betalt et gebyr for det. Anonymkode: 4a894...7c5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144404290-kansellert-fly/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Del Skrevet 26. juni 2020 Så rart. Vi bestilte flybilletter via Ticket i påskeferien som ble kansellert. De ordnet alt for oss og vi fikk pengene tilbake. Var aldri snakk om noe gebyr. De ga oss veldig god service og oppfølging. Anonymkode: f2734...6c4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144404290-kansellert-fly/#findComment-149328441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Del Skrevet 26. juni 2020 Fy flate så sleipt!!! Anonymkode: ce9f2...eb5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144404290-kansellert-fly/#findComment-149328643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå