Gå til innhold

Silje Hvarnes ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da vitterlig hun som satt blant publikum i Halden på Allsang sammen med en mann som ser ut til å være ny kjæreste? Så koselig, syntes så synd på henne etter Gaute forlot henne til fordel for en annen. 

Anonymkode: bb422...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var da vitterlig hun som satt blant publikum i Halden på Allsang sammen med en mann som ser ut til å være ny kjæreste? Så koselig, syntes så synd på henne etter Gaute forlot henne til fordel for en annen. 

Ja, du renner nok over av godfølelser, slarvekjerring!

Anonymkode: df192...199

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, er du seriøs?

Anonymkode: 1b726...03c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du renner nok over av godfølelser, slarvekjerring!

Å, herregud! Det er lov å lure på det. Og spørre om det. Det er ofte sånn folk fungerer, selv om ikke du og de du kjenner ikke snakker om sånt. 

Anonymkode: cbff1...c58

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, herregud! Det er lov å lure på det. Og spørre om det. Det er ofte sånn folk fungerer, selv om ikke du og de du kjenner ikke snakker om sånt. 

Det er lov å lure. Det er ikke lov å grave i privatpersoners liv på nett. Og nei, jeg omgir meg ikke med jævla Se og hør- lesende slarvekjerringer. Ååååå, jeg syntes såååååå synd på henne da mannen forlot henne for en annen! Jævla hyene. 

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov å lure. Det er ikke lov å grave i privatpersoners liv på nett. Og nei, jeg omgir meg ikke med jævla Se og hør- lesende slarvekjerringer. Ååååå, jeg syntes såååååå synd på henne da mannen forlot henne for en annen! Jævla hyene. 

Ingen som har gravd en millimeter! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...