Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Det var da vitterlig hun som satt blant publikum i Halden på Allsang sammen med en mann som ser ut til å være ny kjæreste? Så koselig, syntes så synd på henne etter Gaute forlot henne til fordel for en annen. Anonymkode: bb422...9de
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var da vitterlig hun som satt blant publikum i Halden på Allsang sammen med en mann som ser ut til å være ny kjæreste? Så koselig, syntes så synd på henne etter Gaute forlot henne til fordel for en annen. Anonymkode: bb422...9de Ja, du renner nok over av godfølelser, slarvekjerring! Anonymkode: df192...199
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det var da vitterlig hun som satt blant publikum i Halden på Allsang sammen med en mann som ser ut til å være ny kjæreste? Så koselig, syntes så synd på henne etter Gaute forlot henne til fordel for en annen. Anonymkode: bb422...9de Herregud, er du seriøs? Anonymkode: 1b726...03c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, du renner nok over av godfølelser, slarvekjerring! Anonymkode: df192...199 Å, herregud! Det er lov å lure på det. Og spørre om det. Det er ofte sånn folk fungerer, selv om ikke du og de du kjenner ikke snakker om sånt. Anonymkode: cbff1...c58
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, herregud! Det er lov å lure på det. Og spørre om det. Det er ofte sånn folk fungerer, selv om ikke du og de du kjenner ikke snakker om sånt. Anonymkode: cbff1...c58 Det er lov å lure. Det er ikke lov å grave i privatpersoners liv på nett. Og nei, jeg omgir meg ikke med jævla Se og hør- lesende slarvekjerringer. Ååååå, jeg syntes såååååå synd på henne da mannen forlot henne for en annen! Jævla hyene. Anonymkode: df192...199
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er lov å lure. Det er ikke lov å grave i privatpersoners liv på nett. Og nei, jeg omgir meg ikke med jævla Se og hør- lesende slarvekjerringer. Ååååå, jeg syntes såååååå synd på henne da mannen forlot henne for en annen! Jævla hyene. Anonymkode: df192...199 Ingen som har gravd en millimeter! Anonymkode: cbff1...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå