Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Soler du deg? Betakaroten? Selvbruning? Hva gir deg finest farge? Hvis de to sistnevnte, hvilke merker liker du? Noen er så heldige å ha gyldenbrun farge naturlig, men de fleste av oss nordmenn er nok litt bleke.... Selv foretrekker jeg selvbruning. St.Moriz medium. Bruker handske for å ikke få stygge hender. Ingen skjolder på kropp. Dusjer etter trening, så smører jeg meg med skummet før jeg legger meg. Lar det jobbe om natten så dusjer jeg i kaldt/lunkent vann om morgenen for at det ikke skal gå av og få vekk lukten. Så smører jeg meg igjen kvelden før jeg legger meg igjen. Bruker ikke Betakaroten, fordi jeg føler man får for mye vitamin A, føler det er noe folk tror på fordi influensere skryter av det det og man blir gulaktig av det. Liker ikke å steke meg i solen, men solen gir nok den fineste fargen. Hatt perioder der jeg har vært en del i sol. Problemet er bare at man må være veldig veldig nøye med faktor, for jeg opplever å bli brent på små steder jeg mest sannsynlig bommet litt på solkremen. Det verker og huden flasser. Det samme skjer dessverre når jeg har fått brunfargen jeg vil ha. Huden vil rett og slett ikke ha denne fargen. Det er nok fordi jeg har fått for mye sol. Huden flasser flasser av og jeg får fort tilbake den blektheten erfaringer takk interessant å se hva som funker dor andre. Anonymkode: 3f2f0...bd2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Bruker selvbruning. Smører på morgenen før jobb, ingen lukt på den jeg bruker. Husker ikke merket. Orker ikke flytte meg fra sofaen for å sjekke. Anonymkode: c1be7...252
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Blir fort brun av solen, så da blir det sånn. Soler meg litt, men ikke mye. Blir bleik igjen om vinteren. Anonymkode: d5fd1...5c5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Holder på brunfargen med å bruke høy faktor og en god aftersun. Peeler og huden noen ganger i uken , bruker dusjolje og en god fuktighetskrem . En kan fort få for mye A vitamin og det er ikke bra Anonymkode: e85aa...1ef
amandine Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 Jeg bruker selvbruningdråper i min vanlige fuktighetskrem både til ansikt og kropp. Fra Rudolph? Har brukt fra Clarins også, de er gode begge to.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 Jeg vil være hvit! Anonymkode: 12d76...619
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil være hvit! Anonymkode: 12d76...619 Men det er da ikke svar på hi sitt spørsmål? Jeg blir brun i solen og blek om vinteren. Anonymkode: d9c63...6ef
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 Jeg lar kroppen ordne det selv. Dvs at jeg blir brun på sommeren, og at jeg er hvit på vinteren. Anonymkode: d4154...d16
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #9 Skrevet 25. juni 2020 Gidder ikke styre med selvbruningskrem.. Jeg kjører naturlig kroppsfarge etter årstiden, dvs hvit om vinteren og lyserosa på sommeren.. De som ikke tåler å se det får lukke igjen øynene når jeg går forbi.. Anonymkode: 24ab6...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå