Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Skal selge huset og noen spørsmål dukker opp. Hva gjør man når man eier katt og ikke har noen som kan passe den ? Er det krise om katten er hjemme ? Har skjønt at det er lurt å fjerne kattedo og mat ved visning, men hva når katten er hjemme da ? Hva gjør folk egentlig med kattedo/matskåler når alle rom i boligen sjekkes av de som vil kjøpe ? Åpner folk skap også ? Må jeg rydde alt der da ? Boden er full av ting, må de vekk ? Første gang jeg selger hus, aner ikke hva som forventes. hjelp ! Anonymkode: 6cf45...b2f
the amazing spidermamma Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har ikke solgt hus, men leiligheter flere ganger. Du kan ha ting i skapene, men de må være ryddige. Folk kommer til å åpne skap og skuffer, i hvert fall bør du regne med det. Det er ikke vanlig å vise fram bodene, i hvert fall ikke ved salg av leilighet. Jeg ville nok tatt med meg katten ut, det er jo snakk om en times tid.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Hvis boden er i leiligheten må den ryddes, er set i kjeller eller på loft er det ikke så farlig. Katten bør ut en ule før visning, så du får vasket og luftet ut godt. Kennel er et godt alternativ Anonymkode: 7aa10...199
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Er katten innekatt? Isåfall putt den i bur og ha den sammen med dere i bilen. Jeg har selv katt og ville ikke vurdert å ha katt og kattedo inne på visningsdagen! Er det utekatt fjerner du alt å håper den holder seg inne, eller setter ut mat så katten ser det bak garasjen ol hvor maten ikke er i veien. Anonymkode: ea947...14c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Rydd boden, rydd i skap. Fjern personlige ting. Vask godt hele huset, luft ut. Rent sengetøy ol. Fjern skittentøy, putt det i bilen så lenge. Du skal ikke ga mye pynt ol, fjern mest mulig. Vask bad nøye. invester i litt friske grønne planter og litt dill ol på kjøkkenbenken. Rydd og skap inntrykk av god plass. Har du fylt alle skap får man inntrykk av plassmangel. Anonymkode: ea947...14c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 Katten er mye ute på sommeren så ikke sikkert jeg får tak i den før visning starter, da han kan være borte over flere dager. Er det krise om han henger rundt ute ? Så pakker man kattedo, kattemat, skittentøy kurver og do børster og søppelbøtte fra bad i bilen altså. Huff så stress. Anonymkode: 6cf45...b2f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Katten er mye ute på sommeren så ikke sikkert jeg får tak i den før visning starter, da han kan være borte over flere dager. Er det krise om han henger rundt ute ? Så pakker man kattedo, kattemat, skittentøy kurver og do børster og søppelbøtte fra bad i bilen altså. Huff så stress. Anonymkode: 6cf45...b2f Ikke noe stress da. Katten snur nok fort i døra om det er masse fremmede mennesker inne. Døbørsten kaster jeg. Kjøper nye for noen få kroner på europris. Søppelbøtter og skittentøy i bilen ja. Visse ting skal ikje stå fremme. Anonymkode: ea947...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå