Gå til innhold

Seriøst, hva gjør man med katten og kattedo visning hus salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge huset og noen spørsmål dukker opp.

Hva gjør man når man eier katt og ikke har noen som kan passe den ? Er det krise om katten er hjemme ? 

Har skjønt at det er lurt å fjerne kattedo og mat ved visning, men hva når katten er hjemme da ? 

Hva gjør folk egentlig med kattedo/matskåler når alle rom i boligen sjekkes av de som vil kjøpe ? 

Åpner folk skap også ? Må jeg rydde alt der da ? 

Boden er full av ting, må de vekk ? 

Første gang jeg selger hus, aner ikke hva som forventes.  hjelp !

Anonymkode: 6cf45...b2f

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke solgt hus, men leiligheter flere ganger. 

Du kan ha ting i skapene, men de må være ryddige. Folk kommer til å åpne skap og skuffer, i hvert fall bør du regne med det. 

Det er ikke vanlig å vise fram bodene, i hvert fall ikke ved salg av leilighet. 

Jeg ville nok tatt med meg katten ut, det er jo snakk om en times tid. 

Skrevet

Hvis boden er i leiligheten må den ryddes, er set i kjeller eller på loft er det ikke så farlig. Katten bør ut en ule før visning, så du får vasket og luftet ut godt. Kennel er et godt alternativ 

Anonymkode: 7aa10...199

Skrevet

Er katten innekatt? Isåfall putt den i bur og ha den sammen med dere i bilen. Jeg har selv katt og ville ikke vurdert å ha katt og kattedo inne på visningsdagen! Er det utekatt fjerner du alt å håper den holder seg inne, eller setter ut mat så katten ser det bak garasjen ol hvor maten ikke er i veien.

Anonymkode: ea947...14c

Skrevet

Rydd boden, rydd i skap. Fjern personlige ting. Vask godt hele huset, luft ut. Rent sengetøy ol. Fjern skittentøy, putt det i bilen så lenge. Du skal ikke ga mye pynt ol, fjern mest mulig. Vask bad nøye.

invester i litt friske grønne planter og litt dill ol på kjøkkenbenken. Rydd og skap inntrykk av god plass. Har du fylt alle skap får man inntrykk av plassmangel. 

Skrevet

Katten er mye ute på sommeren så ikke sikkert jeg får tak i den før visning starter, da han kan være borte over flere dager. Er det krise om han henger rundt ute ? 

Så pakker man kattedo, kattemat, skittentøy kurver og do børster og søppelbøtte fra bad i bilen altså. Huff så stress.

Annonse

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Katten er mye ute på sommeren så ikke sikkert jeg får tak i den før visning starter, da han kan være borte over flere dager. Er det krise om han henger rundt ute ? 

Så pakker man kattedo, kattemat, skittentøy kurver og do børster og søppelbøtte fra bad i bilen altså. Huff så stress.

Ikke noe stress da. Katten snur nok fort i døra om det er masse fremmede mennesker inne. Døbørsten kaster jeg. Kjøper nye for noen få kroner på europris. Søppelbøtter og skittentøy i bilen ja. Visse ting skal ikje stå fremme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...