Gå til innhold

Hvordan fjerne kirsebærflekker på huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med kjerringråd?

Anonymkode: 34556...e89

Skrevet

Jepp, fersk sitron. Helst med det samme.

Ha godt med sitronsaft på hendene, gni og skrubb godt, ha på mer og gjenta. Vask med zalo eller lignende. Og ny runde med sitron om det trengs.

Jeg var au pair hos et par som hadde et ekstremt dårlig ekteskap. Da jeg fikk kjæreste ble jeg satt til å lage morellesyltetøy hver gang hun visste jeg skulle møte ham. Mørke, mørke røde moreller som satte masse farge. Måtte fjerne alle stenene for hånd. Var i desperasjon jeg den gangen prøvde meg med sitron, og det fungerte som bare det. Og hun ble dritsur, for hun forstod aldri hvorfor jeg ikke hadde røde hender når jeg skulle på date :D

Anonymkode: 83ac8...8c4

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp, fersk sitron. Helst med det samme.

Ha godt med sitronsaft på hendene, gni og skrubb godt, ha på mer og gjenta. Vask med zalo eller lignende. Og ny runde med sitron om det trengs.

Jeg var au pair hos et par som hadde et ekstremt dårlig ekteskap. Da jeg fikk kjæreste ble jeg satt til å lage morellesyltetøy hver gang hun visste jeg skulle møte ham. Mørke, mørke røde moreller som satte masse farge. Måtte fjerne alle stenene for hånd. Var i desperasjon jeg den gangen prøvde meg med sitron, og det fungerte som bare det. Og hun ble dritsur, for hun forstod aldri hvorfor jeg ikke hadde røde hender når jeg skulle på date :D

Ikke sånn flekker 😏 Hvis du googler skjønner du hva jeg mener 😀

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ser det kan misforstås. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha-ha... ja, det kunne misforstås ;)

De du tenker på har jeg aldri kalt annet enn cherry angiomer, men cherry er vel morelle.

Mener å ha lest at de kan tas med laser?

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha-ha... ja, det kunne misforstås ;)

De du tenker på har jeg aldri kalt annet enn cherry angiomer, men cherry er vel morelle.

Mener å ha lest at de kan tas med laser?

Jeg ser for meg laser er dyrt 😰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...