Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Noen med kjerringråd? Anonymkode: 34556...e89
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Jepp, fersk sitron. Helst med det samme. Ha godt med sitronsaft på hendene, gni og skrubb godt, ha på mer og gjenta. Vask med zalo eller lignende. Og ny runde med sitron om det trengs. Jeg var au pair hos et par som hadde et ekstremt dårlig ekteskap. Da jeg fikk kjæreste ble jeg satt til å lage morellesyltetøy hver gang hun visste jeg skulle møte ham. Mørke, mørke røde moreller som satte masse farge. Måtte fjerne alle stenene for hånd. Var i desperasjon jeg den gangen prøvde meg med sitron, og det fungerte som bare det. Og hun ble dritsur, for hun forstod aldri hvorfor jeg ikke hadde røde hender når jeg skulle på date Anonymkode: 83ac8...8c4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp, fersk sitron. Helst med det samme. Ha godt med sitronsaft på hendene, gni og skrubb godt, ha på mer og gjenta. Vask med zalo eller lignende. Og ny runde med sitron om det trengs. Jeg var au pair hos et par som hadde et ekstremt dårlig ekteskap. Da jeg fikk kjæreste ble jeg satt til å lage morellesyltetøy hver gang hun visste jeg skulle møte ham. Mørke, mørke røde moreller som satte masse farge. Måtte fjerne alle stenene for hånd. Var i desperasjon jeg den gangen prøvde meg med sitron, og det fungerte som bare det. Og hun ble dritsur, for hun forstod aldri hvorfor jeg ikke hadde røde hender når jeg skulle på date Anonymkode: 83ac8...8c4 Ikke sånn flekker 😏 Hvis du googler skjønner du hva jeg mener 😀 Anonymkode: 34556...e89
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke sånn flekker 😏 Hvis du googler skjønner du hva jeg mener 😀 Anonymkode: 34556...e89 Jeg ser det kan misforstås. Anonymkode: 34556...e89
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke sånn flekker 😏 Hvis du googler skjønner du hva jeg mener 😀 Anonymkode: 34556...e89 Ha-ha... ja, det kunne misforstås De du tenker på har jeg aldri kalt annet enn cherry angiomer, men cherry er vel morelle. Mener å ha lest at de kan tas med laser? Anonymkode: 83ac8...8c4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ha-ha... ja, det kunne misforstås De du tenker på har jeg aldri kalt annet enn cherry angiomer, men cherry er vel morelle. Mener å ha lest at de kan tas med laser? Anonymkode: 83ac8...8c4 Jeg ser for meg laser er dyrt 😰 Anonymkode: 34556...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå