Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Spør på vegne av venninne. Hun har søkt seg inn på jus på UiO. Hun har også søkt seg på BI for å ta økonomi. Dette skal hun gjøre likt... det er ikke menneskelig er det vel? Anonymkode: f29fc...a3b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Med mindre det er krav om oppmøte begge steder på likt, er det bare hennes kapasitet det står på. Jeg hadde et år hvor jeg jobbet 100 % og tok 150 % masterstudier ved siden av (skrev hele masteroppgaven + tok to fordypninger á 15 stp hver). Før dette hadde jeg 50% studie ved siden av jobb i flere år. Endte med sterk B i snitt. Og alle mente at det ikke kom til å gå, men det gjorde det jo. Mye går på innstillingen man har, om man er villig til å gi alt. Om man ikke har familie er det sikkert enda enklere også, jeg gjorde jo dette selv om jeg har fire barn. Anonymkode: d4f8f...f4c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Jeg mener at en på kollokviegruppa mi på UiO tok bachelor i økonomi parallelt med master i rettsvitenskap. Bør gå greit om man er motivert og har stor arbeidskapasitet. Tenker hun å jobbe i tillegg? Det kan bli i overkant. Anonymkode: 87187...72a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #4 Skrevet 22. juni 2020 Espen Rostrup Nakstad tok jus og medisin samtidig. Så da burde jus og økonomi være lett som en plett. Anonymkode: 0cd15...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå